اخبار بازی

نسخه بعدی بازی Zelda دنباله مستقیم Tears of the Kingdom نیست!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گفته تهیه‌کننده سری بازی Zelda، نسخه بعدی این سری ممکن است دنباله خط داستانی Tears of the Kingdom نباشد.

خیلی کم پیش می‌آید که یک عنوان از سری بازی Zelda دنباله مستقیم بر قسمت قبلی باشد. The Legend of Zelda: Majora’s Mask آخرین عنوانی بود که از این قاعده پیروی می‌کرد، تا اینکه Tears of the Kingdom به بازار عرضه شد. بنا به گفته تهیه‌کننده این سری، آقای Eiji Aonuma، هر زمان که دنباله بعدی این مجموعه عرضه شود، یک داستان کاملا جدید را ارائه خواهد داد.

این صحبت، خبرهای مربوط به دگرگون‌ شدن سری Zelda در بازی بعدی را تایید می‌کند. در آخرین مصاحبه Aonuma با رسانه Game Informer، ساخت یک دنباله برای یک دنباله می‌تواند پیچیده باشد. به همین دلیل، بعید است که بازی بعدی از مجموعه Zelda دنباله مستقیم این فرانچایز باشد.

“همانطور که پیش از این اشاره کردم، با بازی Tears of the Kingdom توانستیم در بالاترین نقطه از جهان خلق شده در بازی Breath of the Wild قرار بگیریم و تقریبا تمام احتمالات در رابطه با هرآنچه که در بازی قرار می‌گرفت را از بین بردیم.”

او ادامه داد: “من فکر می‌کنم با توجه به نظریه‌های مربوط به آخرین ورژن از یک بازی The Legend of Zelda، قرار نیست دنباله‌ای یا دنیایی مانند آن چیز که به وجود آوردیم، خلق کنیم.”

در این مصاحبه اشاره شد که قابلیت Ultrahand از بازی Tears of the Kingdom به عنوان بعدی اضافه نخواهد شد. پیش از این اعلام شد که این بازی بسته الحاقی دریافت نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید