اخبار بازی

مجموعه بازی NieR ادامه خواهد داشت!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کارگردان خلاقیت بازی NieR، یوکو تارو و تهیه‌کننده سری، یوسوکه سایتو، در حال حاضر روی بازی متفاوتی کار می‌کنند و امیدوارند که بتوانند در در سال 2024 درباره آن صحبت کنند.

بازی NieR: Automata به راحتی به ‌عنوان یکی از بهترین (و موفق‌ترین) بازی‌های Square Enix در سال‌های اخیر شناخته می‌شود؛ اما با گذشت شش سال از عرضه بازی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر ساخت دنباله‌ای برای آن وجود ندارد. این اتفاق برای آینده فرنچایز چه معنایی دارد؟ مسئولان سری قطعا تمام تلاش خود را برای ساخت دنباله به کار خواهند گرفت.

همانطور که رسانه ژاپنی 4gamer گزارش داد، تهیه‌کننده سری Nier، یوسوکه سایتو، در طی یک سخنرانی در رویداد G-STAR 2023 کره جنوبی، اذعان کرد که اگرچه بازی جدید NieR هنوز در دست توسعه نیست، اما او و یوکو تارو قصد دارند این فرنچایز را ادامه دهند.

جالب است که سایتو اضافه کرد، اگرچه در حال حاضر به دلایل مختلف نمی‌توان بازی جدید NieR را توسعه داد، اما تا زمانی که تارو زنده است، او به کار روی این فرنچایز ادامه می‌دهد. او همچنین تایید کرد که در حال حاضر، او و تارو در حال کار روی یک بازی متفاوت هستند و امیدوارند در سال 2024 بیشتر درباره آن صحبت کنند.

با توجه به موفقیتی که فرنچایز NieR در سال‌های اخیر کسب کرده است، تعجب آور است که در آینده شاهد نسخه جدیدی نباشیم، بنابراین امیدواریم که اعلام رسمی آن خیلی دور نباشد. تا آوریل سال جاری، بازی موفق NieR: Automata بیش از  7.5 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رساند؛ در حالی که طی نوامبر گذشته، Square Enix اعلام کرد که NieR Replicant بیش 1.5 میلیون نسخه در بازار فروخته است.

دیدگاهتان را بنویسید