اخبار بازی

رویداد Nintendo Direct: Partner Showcase برای روز 2 اسفند تایید شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اولین رویداد Nintendo Direct: Partner Showcase سال 2024 را می‌توانید در کانال YouTube خود نینتندو در آخر این هفته به صورت زنده تماشا کنید.

نینتندو اعلام کرده است که این هفته میزبان اولین Nintendo Direct: Partner Showcase سال جاری خواهد بود. این رویداد که برای 2 اسفند (21 فوریه) در ساعت 17:30 به وقت تهران تنظیم شده است، حدود 25 دقیقه خواهد بود و بازی‌های شرکای ثرد پارتی Nintendo Switch را نمایش می‌دهد. طبق سنت دایرکت‌های نینتندو، رویداد Partner Showcase در کانال یوتیوب خود شرکت نینتندو نمایش داده می‌شود.

این شرکت به طور رسمی تایید نکرده است که چه بازی‌هایی در دایرکت به نمایش در خواهند آمد و همچنین نشان نداده است که کدام ناشران و توسعه‌دهندگان حضور خواهند داشت. همچنین شایان ذکر است که از آنجایی که این یک رویداد برای شرکای نینتندو است، هیچ عنوان فرست پارتی Nintendo Switch مانند Princess Peach: Showtime!، Luigi’s Mansion 2 HD یا Paper Mario: The Thousand-Year Door را به نمایش نخواهد گذاشت.

گزارش‌های قبلی نشان‌دهنده تاریخ انتشار خیلی زودتر برای دایرکت بود و طبق گزارش‌ها، برای مدتی بین 12 تا 15 فوریه تعیین شده بود. با این حال، شواهد نشان می‌دهند که دایرکت نینتندو به دلیل سازگاری با پادکست به‌روزرسانی تجاری اخیر ایکس‌باکس، به تعویق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید