اخبار بازی

تعداد کاربران همزمان استیم از 36 میلیون نفر عبور کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پلتفرم دیجیتال کمپانی Valve همچنان به نقاط عطف جدیدی دست می‌یابد که در آن رکورد تعداد کاربران همزمان استیم با سرعت چشمگیری در حال افزایش است.

در طول چند ماه اول سال 2024، استیم شاهد افزایش فعالیت بوده است که باعث شد این پلتفرم در عرض چند هفته، چندین بار به رکوردهای جدیدی در تعداد کاربران همزمان دست یابد. اخیرا نیز یک رکورد دیگر در این زمینه رقم خورده است.

طبق آمار دیتابیس استیم، اخیرا 36,354,393 کاربر به طور همزمان وارد استیم شده‌اند که بالاترین تعداد کاربران همزمان در تاریخ این پلتفرم دیجیتال است. در همین زمان، 11,576,186 بازیکن در حال بازی کردن بودند و باقی افراد از این پلتفرم در خارج از بازی‌ها استفاده می‌کردند.

در اوایل سال 2024، استیم رکورد بیش‌ترین تعداد کاربر همزمان را با بیش از 33.6 میلیون نفر به ثبت رساند و بعد از مدت کوتاهی توانست با بیش از 34.6 میلیون کاربر همزمان، رکورد قبلی را بشکند.

جالب اینجاست که اخیرا اعلام شد که تعداد بازی‌های کنسول دستی استیم دک به بیش از 14000 عنوان افزایش یافته است و بازی تحسین‌شده Baldur’s Gate 3 در صدر جدول 100 بازی برتر این سخت‌افزار در سال گذشته قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید