اخبار بازی

تعداد بازیکنان Halo Infinite در آمریکا از بازیکنان Destiny 2 پیشی گرفت

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در حالی که به نظر می‌رسد بازی Halo Infinite از بازیکنان بیشتری برخوردار است، بازی Destiny 2 به سقوط خود ادامه می‌دهد!

بازی Halo Infinite به لطف پشتیبانی نه چندان رضایت بخش استودیو 343 Industries سهم نسبتا زیادی از بازار را از دست داد؛ اما اخیرا به نظر می‌رسد که شرایط برای این بازی تیراندازی اول شخص تغییر کرده است. فصل 5 محتوای چندنفره Halo Infinite در ماه اکتبر عرضه شد و با افزودن محتویات جدید، بازیکنان زیادی را به سرورهای خود بازگردانده است.

در واقع، همانطور که توسط Windows Central گزارش شده است، بازی Halo Infintie در حال حاضر بالاتر از Destiny 2 در نمودارهای تعداد بازیکنان در کشور ایالات متحده قرار دارد. بازی Halo Infinite در رتبه 16 بیشترین بازیکنان فعال قرار دارد و Destiny 2 درست پشت آن، در رتبه 17 قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، بازی Halo Infinite به بیش از 30 میلیون بازیکن دست پیدا کرده است.

در حالی که Halo Infinite مطمئنا تعداد بازیکنان بیشتری را نسبت به ماه‌های گذشته جذب می‌کند، شایان ذکر است که بازی Destiny 2 در این زمینه با مشکل مواجه شده است. اخیرا گزارش شده است که عملکرد ضعیف آن به اخراج‌های گسترده در استودیو Bungie منجر شده است که در طی آن حدود 100 نفر شغل خود را در این شرکت زیرمجموعه سونی از دست دادند. طبق گزارش‌ها، پیش‌خرید‌های Destiny 2: The Final Shape نیز کمتر از انتظارات رئسای استودیو بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید