اخبار بازی

تعداد بازیکنان هم‌زمان Last Epoch در استیم از 234 هزار نفر عبور کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Last Epoch استودیو Eleventh Hour پس از خارج شدن از دسترسی زودهنگام استیم، به نقطه عطف چشم‌گیری دست یافته است. تعداد بازیکنان با 234500 بازیکن همزمان به اوج خود رسید و رکورد قبلی خود را که 40591 نفر در مارس 2023 بود، شکست. اما این همه ماجرا نیست؛ بازی Last Epoch در پلتفرم استیم به پیک بازیکنان بالاتری نسبت به Path of Exile (211637 نفر) و Diablo 4 (28836 نفر) دست یافته است.

بازی Last Epoch که از آوریل 2019 در دسترس است، بازیکنان را در سفری قرار می‌دهد که قطعات مصنوعی خاصی را جمع‌آوری کنند تا از یک فاجعه جلوگیری شود. پنج کلاس پیش‌فرض در بازی وجود دارد اما با پیشرفت در بازی، هرکدام با سه مهارت مرتبط به طور کامل سبک بازی شما را تغییر می‌دهند. همچنین هر مهارت دارای یک درخت مهارت اختصاصی برای ارتقا سطح است.

با وجود تعداد بازیکنان زیاد، نظرات کاربران استیم Last Epoch به حالت Mixed در آمد که تنها 62 درصد آن مثبت بوده است. این موضوع به دلیل مشکلات سرور بازی است که بازیکنان را از ورود به سیستم باز می‌دارد یا زمان زیادی برای سفر به منطقه بعدی صرف می‌شود. البته حالت آفلاین نیز در دسترس است و زمانی که نمی‌توانید وارد بازی شوید، برای شما کاربردی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید