اخبار بازی

بازی OD احتمالا از المان‌های چند نفره جدید استفاده خواهد کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا بازی OD، جدیدترین ساخته هیدیو کوجیما قرار است از سیستم‌های چند نفره پیشرو و وابسته به فضای ابری استفاده کند.

کمپانی‌های Kojima Productions و Xbox Game Studios بالاخره درThe Game Awards از بازی آینده خود تحت نام OD رونمایی کردند. جزئیات بسیار کمی از بازی به اشتراک گذاشته شده است، البته به جز فن تئوری‌های عجیب و غریبی که مانند همیشه، بازی‌های کوجیما را به سری Silent Hill ارتباط می‌دهند. همچنین خبری از گیم‌پلی خاصی از بازی نیست، اما برخی از اشارات و اقدامات تجاری توسط سازنده می‌تواند نکات بیشتری را در مورد مکانیک‌های این عنوان ترسناک به ما ارائه دهد.

دو نام تجاری برای نام بازی پر شده است، اما یکی برای Social Scream System و دیگری برای Social Stealth انتخاب شده‌اند. ممکن است اولی یک فناوری جدید باشد، فناوری‌ای که با لوگوی “SSS” در انتهای تریلر رونمایی تبلیغ می‌‌شود. از آنجایی که OD یک عنوان مبتنی بر Cloud است، می‌تواند از معماری‌های خاصی برای ساخت تجربیات چند نفره جدید استفاده کند.

این اولین استفاده نوآورانه این استودیو از مکانیک‌های آنلاین نخواهد بود. Death Stranding از حالت چندنفره موازی استفاده می‌کند تا به بازیکنان این امکان را دهد که خلاقیت‌های یکدیگر را در دنیای خود ببینند و در عین حال، وسایل گمشده دیگران را بردارند و در پروژه‌های اجتماعی مشارکت کنند. زمان نشان خواهد داد که آیا OD رویکردی مشابه خواهد داشت یا خیر، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر با سایت ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید