اخبار تکنولوژی

تصاویر رسمی گلکسی Smart Tag 2 افشا شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ قرار است ردیاب گلکسی اسمارت تگ ۲ را در ماه اکتبر روانه بازار کند. تصاویر تبلیغاتی این محصول اخیرا منتشر شده و همانطور که قبلاً تصاویر FCC نشان می‌داد، گلکسی اسمارت تگ ۲ کاملا بازطراحی شده است.

اگرچه تاریخ دقیق رونمایی و عرضه این ردیاب مشخص نیست، اما انتظار می‌رود ظرف چند هفته آینده و در ماه اکتبر راهی بازار شود.

ردیاب گلکسی اسمارت تگ ۲ در دو رنگ سیاه و سفید با شماره قطعات EI-T5600BBEGEU و EI-T5600BWEGEU عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا گزینه‌های رنگی دیگری نیز برای این گجت ارائه می‌شود یا خیر؛ اما احتمالا در ابتدا تنها دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

ردیاب نسل بعدی سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ دیگر به صورت جداگانه با اتصالات بلوتوث و UWB عرضه نخواهد شد.

این گجت تنها در یک مدل با پشتیبانی همزمان از بلوتوث و UWB معرفی می‌شود. طراحی کاملا جدید اسمارت تگ ۲ باید آویزان کردن آن را ساده‌تر کند و امکان تولید لوازم جانبی پیچیده‌تر برای آن را به شرکت‌های شخص ثالث بدهد.

جزئیات دقیق قیمت ردیاب گلکسی اسمارت تگ ۲ هنوز مشخص نیست، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد این محصول را به صورت تکی و همچنین بسته‌های ۴ عددی (۲ عدد سیاه و ۲ عدد سفید) با شماره قطعه EI-T5600KWEGEU عرضه کند.

انتظار می‌رود گلکسی اسمارت تگ ۲ امکان ردیابی وسایل در زمان واقعی و ارسال هشدار خروج از محدوده تعیین شده را از طریق برنامه SmartThings Find فراهم کند.

نظر شما در مورد این گجت سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید