اخبار تکنولوژی

پوستر رسمی گلکسی S24 Ultra توسط برزیلی‌ها لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۲ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شایعات مختلفی از گلکسی اس ۲۴ اولترا در حال انتشار است.

حالا برزیلی‌ها پوستر رسمی این پرچم‌دار جدید سامسونگ را لو داده‌اند. با توجه به نزدیک بودن رونمایی احتمالی در 27 دی ماه، این اتفاق یک امر طبیعی است. سامسونگ در حفظ اطلاعات محرمانه گلکسی اس 24 اولترا موفق نبوده است و پوستر رسمی این محصول هم به بازار آمده است که نزدیکی رونمایی را نشان می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی است فروشگاه‌های زنجیره‌ای در برزیل شروع به نمایش پوسترهای تبلیغاتی گلکسی اس ۲۴ اولترا کرده‌اند. در تصاویر منتشر شده، طراحی گوشی و جزئیاتی همچون دوربین‌ها، S Pen و عبارت Galaxy AI مشاهده می‌شود. یکی از پوسترها این گوشی را در رنگ خاکستری تیتانیوم نشان می‌دهد و دوربین چهارگانه و فوکوس لیزری آن دیده می‌شود که S Pen نیز همرنگ دستگاه طراحی شده‌است. علاوه بر دو میکروفون، یک خط آنتن و گزارش‌های مربوط به قاب فلزی تیتانیومی، ویژگی‌های احتمالی گوشی را نشان می‌دهد.

پوستر رونمایی گلکسی اس ۲۴ اولترا اشاره به مجموعه ویژگی‌های Galaxy AI دارد که در سری اس ۲۴ قابل دسترسی هستند. S Pen نیز به مانند نسل‌های قبلی فقط با اس ۲۴ اولترا سازگار است. سامسونگ گوشی‌های اس ۲۴ را با رابط One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌کند که شامل ویژگی‌های متعدد مبتنی بر هوش مصنوعی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید