اخبار تکنولوژی

پوسترهای رسمی شیائومی 14 اولترا در فضای وب منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۹ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی به طور رسمی از پوسترهای گوشی پرچم‌دار خود به نام شیائومی 14 اولترا رونمایی کرد.

شیائومی پیش از این تاریخ معرفی رسمی این محصول را ۲۲ فوریه (۶ اسفند) اعلام کرده بود. غول چینی دنیای تکنولوژی اکنون اعلام کرده است که شیائومی 14 اولترا «سطح جدیدی از طراحی» را به نمایش می‌گذارد.

پس از افشاگری‌های متعدد، انتشار گزارش‌ها و شایعات، سرانجام شیائومی اولین تصاویر رسمی این گوشی را منتشر کرد تا طراحی آن را رسما به نمایش بگذارد.

شیائومی درباره نمایشگر گوشی جدید 14 اولترا گفته است که این گوشی از نمایشگر میکرو-منحنی همه‌جانبه با عمق کامل بهره می‌برد. هدف از این طراحی نمایشگر، بهبود ارگونومی و ظاهر نسبت به نسل قبل است.

شیائومی معتقد است این طراحی مانند محصول قبلی 14 پرو منجر به صفحه‌نمایش تخت‌تر و احساس بهتر در دست می‌شود. نکته مهم اینکه فقط پنل جلو ارتقا نیافته و پشت دستگاه نیز بهبودهایی در ارگونومی و ظاهر داشته است.

شیائومی درباره گوشی 14 اولترا اعلام کرده است که این محصول دارای طراحی کاملا جدید برای بخش دوربین خواهد بود. طراحی ماژول دوربین شبیه 13 اولترا است اما نسبت به آن بهبود چشم‌گیری داشته است. همچنین پنل پشتی به صورت منحنی مستقیم و تمیز طراحی شده تا مرکز ثقل بهتری داشته باشد.

کناره‌های آن نیز دارای قاب فلزی پیچیده‌ای با جزئیات خوب هستند. این گوشی از چهار دوربین 50 مگاپیکسلی شامل سنسور اصلی 1 اینچی سونی و دو تله‌فوتو 3.2x و 5x و یک فوق عریض بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید