اخبار بازی

سری بازی‌های Ori رسما بیش از 10 میلیون نسخه به فروش رساندند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گفته توماس مالر، مدیرعامل Moon Studios، بازی Ori and the Blind Forest و دنباله آن، Ori and the Will of the Wisps، مجموعا حدود 10 میلیون واحد فروخته‌اند.

بازی‌های Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps به عنوان دو مورد از بهترین بازی‌های Metroidvania در تمام تاریخ گیمینگ شناخته می‌شوند و هر دو بازی و به خصوص نسخه دوم این سری، از موفقیت تجاری و کیفی برخوردار بوده‌اند. توماس مالر، مدیر عامل Moon Studios و کارگردان سری Ori، اطلاعات جدیدی در مورد میزان فروش این دو بازی ارائه کرده است.

توماس مالر اخیرا در توییتر اعلام کرد که تا به امروز، فرنچایز Ori مجموعا 10 میلیون نسخه به فروش رسانده است که این موضوع، آن را به موفق‌ترین سری Metroidvania تاریخ تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه هر دو بازی Ori از طریق سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس هستند، این آمار فروش بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در این صورت، تعداد کل بازیکنان آن به طور قابل توجهی بالاتر از میزان فروش بازی خواهد بود.

بازی‌های Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند. بازی بعدی Moon Studios در سبک اکشن و نقش‌آفرینی خواهد بود و با نام No Rest for the Wicked در تاریخ 29 فروردین 1403 (18 آوریل 2024) در استیم عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید