اخبار بازی

نسخه فیزیکی بازی Baldur’s Gate 3 برای ایکس‌باکس در 4 دیسک عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه فیزیکی بازی Baldur’s Gate 3 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس تنها 500 مگابایت تا 3 دیسکه شدن فاصله داشت.

مدیر بخش انتشارات در استودیو Larian، Michael Douse، تایید کرده است که نسخه فیزیکی بازی Baldur’s Gate 3 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، در مجموعه‌ای متشکل از 4 دیسک عرضه خواهد شد. مایکل با استفاده از پلتفرم X (توئیتر سابق)، اظهار داشت که استودیو باید بازی را با 4 دیسک منتشر کند، زیرا حجم آن 500 مگابایت بیشتر از ظرفیت 3 دیسک است.

به گفته Douse، تنها راه استودیو برای عرضه فیزیکی Baldur’s Gate 3 روی ایکس‌باکس‌های نسل نهمی، حذف برخی از محتویات بازی و اجبار کردن بازیکنان به دانلود فایل‌های اضافی از طریق اینترنت بود. با این حال، این استودیو قبلا اعلام کرده بود که می‌خواهد صاحبان نسخه فیزیکی، بتوانند بدون نیاز به اینترنت، بازی خود را تجربه کنند.

جالب اینجاست که وب‌سایت رسمی Larian که می‌توان در آن نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 را پیش‌خرید کرد، همچنان از عکسی استفاده می‌کند که تعداد دیسک‌های نسخه فیزیکی را 3 عدد نشان می‌دهد. این تصویر احتمالا با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار فیزیکی بازی، تغییر خواهد کرد؛ انتشاری که ممکن است از 6 فروردین (25 مارس) تا هفته اول آوریل (12 تا 19 فروردین) به تعویق بیفتد.

بازیکنانی که عناوین خود را به صورت دیجیتالی تهیه می‌کنند، بهتر است بدانند که بازی نقش‌آفرینی Baldur’s Gate 3 چند ماه است که روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس است. برای جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید