اخبار بازی

نسخه فیزیکی بازی Resident Evil 4 Gold Edition تنها در اروپا عرضه می‌شود!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طرفداران Resident Evil 4 در خارج از اروپا باید به نسخه دیجیتالی بازی Resident Evil 4 Gold Edition بسنده کنند، هرچند نسخه فیزیکی آن احتمالا به ایران وارد می‌شود.

کمپانی Capcom اعلام کرده است که بازی Resident Evil 4 Gold Edition به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد، اما فقط در اروپا. طبق گزارش IGN، این شرکت تایید کرده است که Resident Evil 4 Gold Edition در سایر نقاط جهان، تنها به صورت دیجیتالی قابل خریداری است. نسخه فیزیکی این عنوان در ماه مارس در قاره اروپا عرضه می‌شود.

بازی Resident Evil 4 Gold Edition اوایل امروز معرفی شد و در تاریخ 20 بهمن 1402 (9 فوریه 2024) برای PC، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. نسخه طلایی یا Gold Edition این بازی تیراندازی ترسناک و اکشن، بازی پایه را به همراه محتویات اضافی ارائه خواهد کرد. این نسخه شامل لباس‌ها، فیلترها و لوازم جانبی اضافی نیز می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های بازی Resident Evil 4 Gold Edition می‌توان به دو سلاح جدید، مکان‌های گنج مشخص شده در نقشه و حق انتخاب برای تعویض موسیقی متن بازی به موسیقی نسخه اصلی Resident Evil 4، اشاره کرد.

بازسازی Resident Evil 4 اولین بار در مارس 2023 منتشر شد. جالب است بدانید که بسته الحاقی Separate Ways نیز همراه با بازی اصلی بازسازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید