اخبار بازی

سری محبوب Persona به فروش 22.6 میلیون نسخه‌ای رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی Atlus اعلام کرده است که تا امروز (15 اسفند)، مجموعه نقش‌آفرینی محبوب Persona در مجموع 22.6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

همانطور که محبوبیت سری Persona همچنان در حال افزایش است، فروش آن نیز افزایش پیدا می‌کند؛ زیرا Atlus اخیرا از یک نقطه عطف تجاری دیگر در این مجموعه محبوب و نقش‌آفرینی خبر داده است. سازندگان اعلام کردند که سری Persona تا به امروز، حدود 22.6 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است. این آمار شامل فروش تمام نسخه‌های اصلی و اسپین‌آف‌ سری در تمامی پلتفرم‌ها می‌شود.

البته این تعداد با عرضه Persona 3 Reload افزایش چشمگیری داشته است، عنوانی که ماه گذشته عرضه شد و در هفته اول انتشار، بیش از 1 میلیون نسخه به فروش رساند و به بزرگترین عرضه Atlus تا به امروز تبدیل شد. کمپانی Atlus همچنین یک تریلر ویژه از این مجموعه منتشر کرد تا آخرین نقطه عطف فروش سری را جشن بگیرد.

بخش قابل توجهی از فروش این سری نیز به لطف Persona 5 و اسپین‌آف‌های آن است که در مجموع بیش از 10 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته‌اند. اگرچه Atlus گفته است که قصد ندارد نسخه توسعه یافته Persona 3 Reload را مشابه Persona 4 Golden یا Persona 5 Royal منتشر کند، اما اطلاعات افشا شده نشان می‌دهند که Persona 3 FES’s The Answer به عنوان یک DLC  به بازی اضافه خواهد شد، چیزی که در یکی از ایستراگ‌های بازی نیز به آن اشاره شده بود.

در همین حال، اطلاعات فاش شده ادعا کرده‌اند که Atlus همچنین در حال کار روی نسخه نینتندو سوییچ  2بازی است. اگر شایعات را در مورد آینده این سری باور کنیم، بازی Persona 6 در سال 2025 عرضه می‌شود و یک تجربه نیمه جهان باز خواهد بود. شرکت مادر Atlus (SEGA) گفته است که انتظار دارد این بازی در سال اول عرضه، 5 میلیون نسخه بفروشد؛ بنابراین واضح است که این شرکت امید زیادی به سری Persona دارد.

دیدگاهتان را بنویسید