اخبار سینما

احتمال پیوستن برد پیت به فیلم آخر تارانتینو

احتمال پیوستن برد پیت به فیلم آخر تارانتینو
نویسنده : تحریریه۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برد پیت احتمالا برای بازی در دهمین فیلم تارانتینو با عنوان «The Movie Critic»، که ظاهرا آخرین اثر این کارگردان خواهد بود، به او خواهد پیوست. هنوز جزئیات توافق مشخص نیست.

تارانتینو درباره «The Movie Critic» سکوت کرده اما گفته می‌شود داستان آن در کالیفرنیای جنوبی دهه 1970 روایت می‌شود و حول یک منتقد سینما با دیدگاهی بدبینانه می‌چرخد. شایعات حاکی از آن است که این فیلم از زندگی «پولین کائل»، منتقد تاثیرگذار نیویورکی تایمز، الهام گرفته شده است.

تارانتینو در جشنواره کن 2023 با طفره از پاسخ درباره «The Movie Critic» به مخاطبان گفت:

تا فیلم را نبینید نمی‌توانم چیزی به شما بگویم. وسوسه می شوم بخش‌هایی از تک‌گویی شخصیت را همین الان اجرا کنم، اما نمی‌کنم. شاید اگر دوربین‌های کمتری بود. باید صبر کنید و ببینید.

انتظار می‌رود پیت بخشی از سال 2024 را صرف فیلمبرداری یک فیلم مسابقه اتومبیل‌رانی فرمول یک با کارگردانی جوزف کوزینسکی، کارگردان «تاپ گان: ماوریک» کند. در این فیلم که محصول اپل است، او نقش یک راننده کهنه‌کار بازنشسته را بازی می‌کند که برای رقابت در کنار یک راننده تازه‌کار و غول‌های این ورزش بازمی‌گردد. بنابراین، اگر مذاکرات برای «The Movie Critic» نهایی شود، تولید آن احتمالا تا اواسط سال یا بعد از آن آغاز نخواهد شد. تاکنون هیچ استودیویی به فیلم ضمیمه نشده است، اما فیلمبرداری در کالیفرنیا انجام خواهد شد و اعتبار مالیاتی 20 میلیون دلاری دریافت خواهد کرد.

پیت و تارانتینو پیش از این در فیلم‌های «Inglourious Basterds» و «Once Upon a Time… in Hollywood» همکاری کرده‌اند. برای بازی در «Once Upon a Time… in Hollywood»، پیت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد. این فیلم با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو رابی در گیشه نیز موفق ظاهر شد و 377 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

تارانتینو پس از دهمین فیلم خود قصد بازنشستگی از فیلمسازی را اعلام کرده است. او با فیلم درام جنایی مستقل «Reservoir Dogs» در سال 1992 کار خود را آغاز کرد و پس از آن با «Pulp Fiction» برنده نخل طلای کن در سال 1994 به شهرت رسید.

تارانتینو همچنین کارگردانی «Jackie Brown» ،«Kill Bill: Volume 1 & 2» ،«Death Proof» ،«Django Unchained» و «The Hateful Eight» را بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید