اخبار بازی

پیش‌فروش بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance شروع شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه Digital Deluxe بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance با قیمت 69.99 دلار به فروش می‌رسد و شامل بازی پایه، سه DLC و دو مرحله اضافی خواهد شد.

هم‌اکنون پیش‌خرید بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance، عنوان نقش‌آفرینی و تحسین‌ شده استودیو Atlus در سال 2021، آغاز شده است. بازیکنان نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و ایکس‌باکس وان می‌توانند به صورت فیزیکی آن را خریداری کنند و یک استیل‌بوک دوست‌داشتنی را دریافت کنند. پیش‌فروش دیجیتالی نیز برای تمامی پلتفرم‌ها به جز نینتندو سوییچ در دسترس است.

نسخه استاندارد با قیمت 59.99 دلار به فروش می‌رسد، اما نسخه Digital Deluxe نیز با قیمت 69.99 دلار در دسترس است. این نسخه در کنار بازی پایه، شامل سه DLC به نام‌های Mitama Dance of Wealth، Mitama Dance of EXP و Mitama Dance of Miracles می‌شود. دو مرحله اضافی به نام‌های Sakura Cinders of the East و Holy Will and Profane Dissent نیز برای خریداران نسخه دیلاکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیش‌خرید هرکدام از نسخه‌ها، دو مجموعه Sacred Treasure را به همراه دارد. یک Gleam Grenade برای آسیب رساندن به تمام دشمنان و یک Haraedo Bead برای بازیابی HP از دست رفته با قابلیت استفاده به صورت نامحدود نیز در دسترس پیش‌خریدکنندگان قرار می‌گیرد.

بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance در تاریخ 1 تیر (21 ژوئن) برای تمام پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. این بازی دارای یک خط داستانی جدید با تغییراتی در قسمت‌های میانی و انتهایی، شیاطین و شخصیت‌هاست که خیلی چیزهای دیگر به بازی اصلی اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید