اخبار تکنولوژی

قیمت گلکسی Tab Active 5 مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ مدتی پیش تبلت گلکسی تب اکتیو 5 را معرفی کرد و اکنون قیمت رسمی این محصول اعلام شده است.

تبلت گلکسی تب اکتیو 5 برای کاربردهای تجاری و صنعتی طراحی شده و دارای بدنه مقاوم و باتری قابل تعویض توسط کاربر است. قیمت مدل LTE این تبلت حدود ۵۵۰ دلار است. مدل ۵G هم قیمت بالاتری خواهد داشت.

تبلت گلکسی تب اکتیو 5 تا پایان مارس ۲۰۲۴ برای بازار آمریکا عرضه می‌شود. سامسونگ برای کاربران تجاری نیز مدل Galaxy Tab Active 5 Enterprise را ارائه خواهد داد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ برای کار در محیط‌های سخت طراحی شده و دارای گواهی IP68 و MIL-STD-810H است تا در برابر سقوط از ارتفاع ۱۲ متری و گرد و غبار مقاوم باشد. این محصول از شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت شده و دارای قاب محافظ است. صفحه‌نمایش ۸ اینچی فول‌اچ‌دی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی تبلت قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل است.

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ نیروی پردازشی تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ را تامین می‌کند.این محصول با حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

این تبلت دارای باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثرانگشت است. همچنین دارای دکمه فعال‌سازی، دو سیم‌کارت، ۵G، پورت‌ها و اتصالات مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید