اخبار تکنولوژی

قیمت پرچم‌دار جدید ایسوس در فضای وب لو رفت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق آمارهای به دست آمده از یک فروشنده موبایل اهل چک، قیمت تلفن همراه زن‌فون ۱۱ اولترا که توسط شرکت ایسوس ساخته شده و قرار است در تاریخ ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) معرفی شود، در بازار اروپا مشخص شده است.

بر اساس اطلاعات، این مدل در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه پایه با حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۰۷۸ دلار/۹۸۶ یورو و نسخه بالاتر با حافظه رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱۱۴۳ دلار/۱۰۴۵ یورو عرضه خواهد شد. این قیمت‌ها تا تاریخ ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) ادامه خواهد داشت و پس از آن به‌ترتیب به میزان ۴۳ دلار و ۹۸ دلار افزایش خواهد یافت.

زن‌فون 11 اولترا از یک صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ بهره می‌برد که دارای رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی LTPO است. همچنین اسنپدراگون ۸ نسل سوم به عنوان تراشه مرکزی در نظر گرفته شده است و امور پردازشی این پرچم‌دار را برعهده دارد.

این محصول از سه دوربین ۵۰، ۱۳ و ۳۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسل است. همچنین از اثر انگشت زیرصفحه‌نمایش، باتری ۵٫۵۰۰ میلی‌آمپری و شارژر سریع ۶۵ واتی (و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی) برخوردار خواهد بود.

این گوشی با اندروید 14 سواربر رابط کاربری اختصاصی ایسوس عرضه می‌شود.

باید دید پرچم‌دار جدید ایسوس می‌تواند به رقیب بزرگی برای بزرگانی سری گلکسی S24 سامسونگ و آیفون 15 اپل تبدیل شود یا خیر؟ نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید