اخبار بازی

قیمت بازی V Rising از دو روز دیگر افزایش پیدا خواهد کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

از 19.99 دلار تا 34.99 دلار؛ استودیو Stunlock معتقد است که قیمت به‌روز شده، نشان دهنده ارزش اصلی بازی V Rising پس از پنج سال توسعه و پشتیبانی است.

از آنجایی که استودیو Stunlock برای خارج کردن بازی V Rising از حالت Early Access آماده است، قیمت بازی رسما افزایش پیدا کرد. این افزایش قیمت از تاریخ 17 فروردین (5 آوریل) به بعد اجرا می‌شود و از 19.99 دلار به 34.99 دلار افزایش می‌یابد. این لزوما خبر تکان‌دهنده‌ای نیست، زیرا V Rising اکنون تقریبا یک بازی کامل است. Stunlock گفت:

«ما انتظار داریم قیمت بازی پس از پایان دسترسی زودهنگام افزایش یابد، اما نمی‌توانیم قیمت دقیق را بگوییم».

با گذشت پنج سال از توسعه و دو سال از عرضه نسخه Early Access بازی، شرکت سازنده فکر می‌کند که قیمت‌گذاری جدید، نشان‌دهنده ارزش واقعی این عنوان است. بسته‌های الحاقی موجود، پس از عرضه نسخه 1.0 با همان قیمت قبلی در دسترس خواهند بود. البته، این قیمت‌گذاری‌ها شامل محتوای Legacy of Castlevania نمی‌شود که در 19 اردیبهشت منتشر خواهد شد.

یک به‌روزرسانی رایگان برای بازی وجود خواهد داشت که شکارچی افسانه‌ای خون‌آشام، Simon Belmont را به‌عنوان باس فایت به بازی اضافه می‌کند؛ شخصی که از شلاق معروف خود، یعنی Vampire Killer (که بازیکنان می‌توانند در کنار توانایی‌های جدید از آن نیز استفاده کنند)، برای کشتن خون‌آشام‌ها استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که بازی V Rising در اواخر امسال برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید