اخبار بازی

بازی The Queen’s Gambit برای مشترکین نتفلیکس رایگان است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نتفلیکس یک بازی جدید را به فهرست جذاب خود اضافه کرده و این بازی بر اساس The Queen’s Gambit ساخته شده است. اگر جزو کسانی هستنید که در زمان پخش The Queen’s Gambit طرفدار آن بوده‌اید، بهتر است بازی ویدیویی آن را از دست ندهید.

زمانی که خبر ساخت و توسعه‌ی بازی The Queen’s Gambit منتشر شد، قطعا این خبر برای طرفداران مجموعه‌ی تلویزیونی آن اهمیت داشت. با این حال، عده‌‎ی زیادی تصور می‌کردند این بازی صرفا یک بازی شطرنج باشد. این فرضیه جای سوال زیادی ایجاد کرد و باعث شد تا حدس و گمان‌هایی درمورد ژانر بازی ویدیویی The Queen’s Gambit به وجود بیاید. با وجود Chess.com و برنامه‌های حرفه‌ای مخصوص شطرنج، چرا افرادی باید بخواهند بازی The Queen’s Gambit را تجربه کنند؟ به گفته‌ی نتفلیکس، The Queen’s Gambit یک بازی شطرنج نخواهد بود.

طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، بازی Queen’s Gambit شما را به دنیایی سه بعدی می‌برد که در آن قادر خواهید بود به خانه بث هارمون یا هتل Mariposa بروید. در این اثر مورد انتظار، شما می‌توانید با خود شخصیت بث برای نکات و چالش‌های مربوط به شطرنج ملاقات کنید. از طرفی دیگر، این بازی به صورت یکسان برای تازه کارها و متخصصان شطرنج طراحی شده و شما حتی می‌توانید با چهره‌های آشنای این برنامه تلویزیونی مانند آقای شایبل و بورگوف روبرو شوید.

بازی The Queen’s Gambit توسط استودیوی بازی سازی Ripstone Games در دست ساخت قرار دارد. این طور که توسعه دهندگان و نتفلیکس می‌گویند، به زودی قرار است شاهد بازی‌ای خاص و خوش ساخت باشیم و از تجربه‌ی آن لذت ببریم. این درحالی است که نتفلیکس اعلام کرده کسانی که اشتراک این پلتفرم را دارند، می‌توانند بازی The Queen’s Gambit را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند. برای تجربه‌ی بازی، برنامه نتفلیکس را روی یک دستگاه iOS یا اندروید نصب کرده و وارد شوید. در نهایت به صفحه اصلی برنامه، جایی که همه بازی‌های موجود Netflix را پیدا خواهید کرد، می‌روید و می‌توانید شاهد The Queen’s Gambit در لیست خود باشید.

در مجموع، بازی The Queen’s Gambit بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد و از آن جایی که هیچ نشانه‌ای از فصل دوم سریال The Queen’s Gambit وجود ندارد، شنیدن خبر ساخت بازی آن می‌تواند خوشحال کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید