اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای PC مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اقتباس جدید Crisis Core تحت نام Final Fantasy 7: Ever Crisis در ماه سپتامبر برای دستگاه‌های تلفن همراه منتشر و به‌زودی برای PC نیز عرضه می‌شود.

اگرچه سه گانه Final Fantasy 7 Remake در حال حاضر پروژه پرچم‌دار Square Enix است، اما پروژه Final Fantasy 7: Ever Crisis یک اقتباس تخیلی و رایگان از بازی کلاسیک Final Fantasy 7:Ever Crisis روی پلی استیشن 1 است که توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند. این بازی RPG در ماه سپتامبر برای موبایل‌های هوشمند عرضه شد و اسکوئر انیکس مدتی بعد تایید کرد که عنوان مذکور، به‌زودی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

اکنون این شرکت تاریخ انتشار رسمی بازی را اعلام کرده است. اسکوئر انیکس در توییتر اعلام کرد که بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis در تاریخ 16 آذر 1402 (7 دسامبر 2023) برای رایانه‌های شخصی و استیم عرضه خواهد شد. این بازی از هفته گذشته در لیست علاقه‌مندی‌های این پلتفرم در دسترس بوده است. بازیکنان نسخه PC چندین جایزه درون بازی از جمله 3000 کریستال آبی، یک بلیط قرعه کشی تضمینی برای یک سلاح پنج ستاره، 30 بلیط قرعه کشی، یک کوپن چرخ دنده و غیره دریافت خواهند کرد.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis در حال حاضر برای iOS و Android در دسترس است. تا اوایل این ماه، بیش از 7 میلیون دانلود در سراسر جهان برای این بازی ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید