اخبار سینما

تاریخ انتشار مستند هشت قسمتی BTS مشخص شد

تاریخ انتشار مستند هشت قسمتی BTS مشخص شد
نویسنده : تحریریه۳۰ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از ورایتی، دیزنی پلاس تریلر تیزر مستند هشت قسمتی BTS Monuments: Beyond The Star را منتشر کرد. این سریال که بخشی از مشارکت محتوای در حال انجام بین Disney و Hybe است، گروه را در طول 10 سال حرفه خود دنبال می‌کند و شامل مصاحبه‌های هرگز دیده نشده، اجراها و لحظات پشت صحنه است.

دو قسمت اول -The Beginning و Adolescence- در 20 دسامبر در Disney+ پخش خواهند شد و پس از آن هر چهارشنبه دو قسمت جدید پخش خواهد شد.

این سریال همچنین شامل حضور Bang Si-Hyuk، رئیس Hybe و Kang Myeongseok، نویسنده بیوگرافی BTS Beyond The Story: 10-Year Record Of BTS است.

علاوه بر نشان دادن نحوه شکل گیری گروه و آماده شدن برای اولین حضورشان، این سریال لحظات کلیدی در حرفه آن‌ها را پوشش خواهد داد، از جمله کسب جایزه بهترین هنرمند جدید در جوایز موسیقی Melon 2013، مبارزات در دوره “Danger”، اولین حضور آن‌ها در جوایز موسیقی آمریکا و Billboard Music Awards، اینکه چگونه آن‌ها تبدیل به ستاره‌هایی در ایالات متحده شدند و در ورزشگاه Wembley در لندن اجرا کردند.

همچنین به لحظات شخصی مانند احساس آن‌ها در مورد اولین ملاقات با یکدیگر پرداخته خواهد شد. فرآیند تمدید قرارداد اولیه آن‌ها، سختی های قرنطینه در طول Covid و همچنین لحظات شاد مانند جشن تولد سورپرایز J-Hope و فارغ التحصیلی دبیرستان Jung Kook.

Disney و Hybe قبلا در BTS: Permission To Dance On Stage – LA همکاری کردند که اجرای زنده BTS در استادیوم Sofi در لس آنجلس در نوامبر 2021 را به نمایش گذاشت. مستندهای Suga: Road To D-Day و J-Hope In The Box و برنامه تلویزیونی واقعیت سفر اصلی In The Soop: Friendcation.

این سریال برای طرفداران BTS که می خواهند بیشتر در مورد تاریخچه و موفقیت این گروه بدانند، ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید