اخبار بازی

تاریخ انتشار نسخه کامل The Outlast Trials مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی The Outlast Trials به زودی برای کنسول‌های نسل نهمی و PC (که حالت دسترسی زودهنگام بود) به طور کامل منتشر می‌شود.

بازی The Outlast Trials از استودیو Red Barrels یک تریلر جدید و ترسناک در رویداد The Game Awards دریافت کرد که برخی از برداشت‌های بازیکنان در طول دسترسی اولیه را برجسته می‌کند. همچنین تاریخ انتشار این بازی ترسناک و بقا در جریان این رویداد مشخص شد. بازی مذکور در تاریخ 15 اسفند 1402 (5 مارس 2024) برای ایکس‌باکس سری  ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس و PC در دسترس خواهد بود.

نسخه استاندارد با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه دیلاکس  49.99 دلار قیمت دارد. همراه با بازی پایه، بسته دوم شامل Reagent Starter Pack است و خریداران هر دو نسخه، Legendary Grizzly Hazmat Outfit را به عنوان جایزه پیش‌خرید دریافت می‌کنند.

بازی Outlast Trials در حال حاضر روی رایانه‌های شخصی از طریق Steam Early Access در دسترس است. برخلاف نسخه‌های قبلی سری، این عنوان یک بازی Co-op است؛ با حداکثر چهار بازیکن که می‌توانند آزمایش‌های مختلف انجام‌شده توسط Murkoff را تکمیل کنند.

این بازی تا 21 دسامبر، با 25 درصد تخفیف در پلتفرم Steam به فروش می‌رسد که پیشنهاد خوبی را قبل از افزایش قیمت حتمی، به بازیکنان ارائه می‌دهد. منتظر جزئیات بیشتر در مورد نسخه 1.0 و به‌روزرسانی‌‌های دیگر در ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید