اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Braid: Anniversary Edition مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو Jonathan Blow اعلام کرده است که بازی Braid: Anniversary Edition سرانجام در تاریخ 11 اردیبهشت 1403 (30 آوریل 2024) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و نتفلیکس عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار جدید بازی به لطف تریلر کانال رسمی Blow در یوتیوب منتشر شد. مدت‌ها بود که خبری از این بازی شنیده نمی‌شد. تمرکز تریلر جدید روی پیشرفت‌های گرافیکی ایجاد شده در Braid: Anniversary Edition نسبت به نسخه اولیه آن در سال 2008 است. تصاویر هنری بازی توسط دیوید هلمن، کسی که روی بازی اصلی نیز کار کرده بود، به صورت دستی بازسازی شده است.

این تریلر همچنین جنبه‌های دیگری از بازی که در نسخه جدید بهبود یافته‌اند، از جمله صداهای بهبود یافته و همچنین میکس‌هایی از موسیقی متن اصلی بازی را به نمایش می‌گذارد. Braid: Anniversary Edition همچنین دارای یک مستند است که قرار است بیش از 15 ساعت تفسیر توسعه دهندگان از پروسه ساخت بازی را به مخاطبین ارائه دهد.

عنوان Braid: Anniversary Edition در سال 2020 معرفی شد. این بازی در ابتدا برای انتشار در سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما از آن زمان دائما با تاخیر مواجه شده است. زمانی که بازی Braid برای اولین بار عرضه شد، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و یکی از عناوینی بود که در زمان عرضه اولیه خود برای ایکس ‌باکس 360، توجه بازیکنان زیادی را به عناوین مستقل جلب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید