اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی King Arthur: Knight’s Tale مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی King’s Arthur: Knight’s Tale که در ابتدا به عنوان یک دسترسی زودهنگام برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، اکنون به کنسول‌ها نیر راه پیدا کرده است.

نسخه کامل بازی نقش آفرینی تاکتیکی King Arthur: Knight’s Tale در تاریخ 3 اسفند 1402 (22 فوریه 2024) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی به همراه انتشار یک تریلر جدید اعلام شد که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

نسخه کنسولی King Arthur: Knight’s Tale دارای ویژگی‌های زیادی است، از جمله حالت محلی PvP، پشتیبانی از بازخورد لمسی برای نسخه پلی استیشن 5 و حالت‌های اجرایی مختلفی چون اولویت‌دهی رزولوشن به نرخ فریم.

بازی King Arthur: Knight’s Tale از زمان انتشار اولیه خود به عنوان یک دسترسی زودهنگام، شاهد مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها بوده است که محتوای جدید و همچنین بهینه‌سازی بهتری را با خود به همراه داشته‌اند. یک مثال قابل توجه، به‌روزرسانی‌ای بود که در سال 2022 منتشر شد که همراه با ارائه محتوای داستانی جدید، حجم نصب بازی را نیز بهینه کرد و آن را از حدود 120 گیگابایت به 39 گیگابایت کاهش داد.

بازی King Arthur: Knight’s Tale بازگویی داستانی مدرن از آرتور، اسطوره کلاسیک است که به صورت دارک فانتزی، دوباره به تصویر کشیده شده است. این بازی یک RPG تاکتیکی نوبتی با تاکید بر داستان‌سرایی است.

دیدگاهتان را بنویسید