اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار نسخه جهانی کال آف دیوتی وارزون موبایل (Call of Duty: Warzone)

تاریخ انتشار نسخه جهانی وارزون موبایل
نویسنده : ساناز محمدی۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
1 دیدگاه

یک سالی می شود که طرفداران کالاف دیوتی منتظر انتشار بازی وارزون موبایل هستند تا این که اخیرا از سوی اکانت رسمی اکتیویژن (شرکت آمریکایی ناشر بازی‌ های رایانه ای) اعلام شده بازی وارزون برای گوشی های موبایل در دست ساخت است و به نظر می رسد نسخه جهانی وارزون موبایل به زودی منتشر می شود. حالا بسیاری از افراد مشتاقند بدانند تاریخ انتشار نسخه جهانی وارزون موبایل چه زمانی است و نسخه جهانی وارزون موبایل کی میاد.

زمان انتشار نسخه جهانی وارزون موبایل

وارزون موبایل نسخه ای از بازی کالاف دیوتی در سبک بتل رویال است که بزودی در گوشی های اندروید و ios قابل اجرا می باشد. در این بازی پرطرفدار شما با 120 بازیکن به رقابت و نبرد سخت مشغول می شوید. براساس اخبار منتشر شده، زمان انتشار نسخه جهانی وارزون موبایل 25 می سال 2023 برابر با (25 اردیبهشت 1402) می باشد و از همین حالا می توانید با ورود به بخش Warzone در سایت اکتیویژن، برای نسخه بتای این بازی ثبت نام کنید.

تاریخ انتشار وارزون موبایل

تا به امروز، استرالیا تنها کشوری است که در آن وارزون موبایل برای بازی در دسترس است. مشخص نیست که آیا توسعه دهندگان قصد دارند مناطق و کشورهای بیشتری را به این فهرست اضافه کنند یا نه. به محض برطرف شدن مشکلات، احتمال انتشار در کشورهای بیشتر وجود دارد.

برای دانلود و نصب بازی وارزون در موبایل باید حداقل 3 گیگ فضای خالی در گوشی داشته باشید.

مهم ترین تفاوت واروزن موبایل با کالاف دیوتی این است که در Call of Duty Warzone Mobile گزینه های سفارشی بیشتر و بطور کلی رویدادهای بیشتری را تجربه خواهید کرد.

به محض این که Activision اطلاعات بیشتری را منتشر کرد، ما این راهنما را به روز خواهیم کرد تا دقیقا بدانید چه زمانی نسخه جهانی وارزون موبایل عرضه می شود و سرورها فعال خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. Ahmad گفت:

    داداش فکر کنم باید می‌نوشتی ۱۵ می (: چون ۱۵ می برابر با ۲۵ اردیبهشت هست