اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی System Shock Remake رو کنسول‌ها مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه بازسازی ‌شده بازی System Shock سرانجام یک سال پس از انتشار روی رایانه‎‌های شخصی، برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

استودیو Nightdive، توسعه دهنده نسخه بازسازی‌ شده شوتر کلاسیک System Shock، اعلام کرد که بازسازی این بازی دارای ویژگی‌های بیش‌تری مانند یک پروتاگونیست زن جدید و یک پایان جدید خواهد بود.

نسخه بازسازی‌شده System Shock ابتدا در ماه مه سال گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. از زمان انتشار نسخه رایانه‌های شخصی، استودیو سازنده در مورد تاریخ عرضه پورت کنسولی بازی سکوت کرده بود و فقط اذعان کرد که این اتفاق “در زمان مناسب” رخ خواهد داد. با این حال، در سپتامبر 2023، گزارش‌هایی مشاهده شد که نشان می‌داد عرضه نسخه کنسولی بازی به‌زودی اتفاق می‌افتد و با رده‌بندی سنی نسخه‌های کنسولی بازی System Shock در وب‌سایت ESRB، این موضوع ثابت شد.

توسعه پورت کنسولی System Shock مدتی پس از انتشار برای رایانه‌های شخصی شروع شد و در ماه ژوئن، اعلام شد که ساخت بازی روی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به خوبی پیش می‌رود و این پورت در مرحله QA به سر می‌برد.

بازی System Shock Remake در تاریخ 1 خرداد (21 مه) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید