اخبار سینما

تاریخ اکران فیلم‌های سونی پیکچرز به علت اعتصابات تغییر کرد

تاریخ اکران فیلم‌های سونی پیکچرز به علت اعتصابات تغییر کرد
نویسنده : تحریریه۰۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیوی سونی پیکچرز تغییرات مهمی در تاریخ اکران فیلم‌های آینده خود از جمله «Kraven the Hunter» و «Spider-Man: Beyond the Spider-Verse» اعلام کرد.

این تأخیرها در حالی اتفاق افتاده که اعتصاب‌های دوگانه اتحادیه‌های کارگری، کسب و کار روزمره هالیوود را مختل کرده و به ویژه با توجه به اعتصاب SAG-AFTRA، بدون مشارکت ستارگان سرشناس اکران فیلم‌های بزرگ پاییزی بسیار دشوار شده است.

فیلم «کراون» با بازی آرون تایلورجانسون از تاریخ ۶ اکتبر امسال به ۳۰ اوت ۲۰۲۴ موکول شده است. این تاخیر برای استودیو بسیار حیاتی است، زیرا بازیگر اصلی فیلم نیاز دارد تا در یک تور مطبوعاتی جهانی برای اکران این پروژه اکشن در کمتر از دو ماه آینده حضور یابد.

«مرد عنکبوتی: فراتر از مرد عنکبوتی-جهان موازی» سومین فیلم از مجموعه پرفروش انیمیشنی لرد و میلر، از تقویم اکران خارج شده است. قرار بود این فیلم ۲۹ مارس ۲۰۲۴ اکران شود. به دلیل دستورهای توقف کار اتحادیه‌ها، صداپیشگان نمی‌توانند ضبط گفتگوها را به موقع برای اکران بهاره تمام کنند. انتظار می‌رود تاریخ جدیدی طی هفته‌های آینده اعلام شود.

ادامه فیلم پرفروش «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» با بازی پل راد که در سال ۲۰۲۱ بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروش کرده بود، از کریسمس ۲۰۲۳ به آخر هفته عید پاک سال بعد موکول شده است.

فیلم اقتباسی «کاراته کید» نیز از ۷ ژوئن ۲۰۲۴ به ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ منتقل شده و پروژه بلام هاوس «آنها گوش می‌دهند» نیز از تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۲۴ برداشته شده است.

تغییرات تاریخ استودیو فقط تأخیر نیست. طرفداران داکوتا جانسون می‌توانند او را در جهان مرد عنکبوتی در فیلم «خانم تارعنکبوتی» در روز ولنتاین ۲۰۲۴ (دو روز زودتر از برنامه قبلی ۱۶ فوریه) ببینند. «ونوم ۳» نیز تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴ و «پسران بد ۴» تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ را دریافت کرده‌اند.

اولین اکران نزدیک استودیو، فیلم ورزشی «گرن توریسمو» به کارگردانی نیل بلومکامپ و بازی دیوید هاربر، اورلاندو بلوم و آرچی مادکو است. این فیلم قرار بود در ۱۱ اوت به طور گسترده اکران شود، اما تیم توزیع سونی با توجه به واکنش مثبت اولیه مخاطبان و شنیده‌های خوب، قصد دارد آن را در چند سینما طی آخر هفته‌های ۱۱ و ۱۸ اوت نمایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید