اخبار سینما

اعتصاب بازیگران، اکران Dune Part 2 و Aquaman 2 را عقب می‌اندازد!

اعصتاب بازیگران، اکران Dune Part 2 و Aquaman 2 را عقب می‌اندازد!
نویسنده : تحریریه۳۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیگران هالیوود به دلیل اختلاف بر سر مذاکرات قراردادی، دست به اعتصاب زده‌اند که این امر منجر به تاخیر در تولید چندین فیلم از جمله آثار استودیوی برادران وارنر شده است.

به گزارش ورایتی، برادران وارنر در حال بررسی احتمال عقب افتادن زمان اکران چند فیلم خود از جمله Dune Part 2، Aquaman 2 و The Color Purple تا سال 2024 هستند. این استودیو نگران است که تولید این آثار به دلیل اعتصاب بازیگران با تاخیر مواجه شود و نتواند زمان‌بندی اکران آن‌ها را مطابق برنامه اولیه رعایت کند. مذاکرات بین اتحادیه بازیگران و استودیوها همچنان ادامه دارد و هنوز مشخص نیست که این اعتصاب چه زمانی پایان می‌یابد.

هیچ تصمیم قطعی‌ای درباره تغییر تاریخ انتشار فیلم‌ها گرفته نشده اما برخی از منابع غیررسمی اشاره می‌کنند که انتشار فیلم‌ها براساس برنامه‌ریزی قبلی ادامه خواهد داشت.

با ادامه اعتصاب بازیگران، برنامه‌ریزی برای تبلیغات و رویدادهای انتشار فیلم (مانند حضور بازیگران در کاروان فیلم و جلسات گفت‌وگو) با مشکل مواجه شده و به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

در کل، هنوز هیچ تغییر رسمی‌ای در تاریخ انتشار اعلام نشده، اما با توجه به شرایط فعلی، تغییر تاریخ انتشار به علت مشکلات احتمالی در تولید محتمل است.

گفتنی است که پیش از این قرار بود Dune Part 2 در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان)، Aquaman and the Lost Kingdom در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) و The Color Purple در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) اکران شوند.

دیدگاهتان را بنویسید