اخبار سینما

اکران فیلم اوپنهایمر به علت استقبال زیاد تمدید شد

اکران اوپنهایمر به علت استقبال زیاد تمدید شد
نویسنده : تحریریه۱۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به دلیل استقبال زیاد، فیلم «Oppenheimer» اکران خود را در سالن‌های IMAX 70mm در سراسر کشور تا پایان ماه آگوست تمدید کرد.

تاریخ پایان اکران قبلی، 17 آگوست بود. بلیط‌های فیلم درام اتمی کریستوفر نولان از 31 آگوست در برخی سالن‌های IMAX در دسترس هستند، زیرا اکران‌کنندگان به صورت تدریجی آن‌ها را ارائه می‌دهند.

نولان، که از مدت‌ها پیش از این فرمت premium دفاع می‌کرد، IMAX 70mm را به عنوان «بهترین تجربه ممکن» برای تماشای «Oppenheimer» توصیف کرد. فقط 19 سالن سینما در ایالات متحده (و 30 سالن در سراسر جهان) می‌توانند فیلم‌ها را با فرمت IMAX 70mm پخش کنند، از جمله AMC Universal CityWalk در لس آنجلس و AMC Lincoln Square در نیویورک، که این سالن‌ها را به یکی از پرطرفدارترین سالن‌های شهر تبدیل کرده است.

ریچارد گلفند، مدیرعامل Imax در این باره چنین می‌گوید:

واقعا فیلم بهتر به نظر می‌رسد. این فقط مربوط به نوستالژی نیست. این یک تجربه بهتر است.

او می‌افزاید که برای تجربه 70mm کار زیادی انجام می‌شود. ساخت یک فیلم Imax سه روز طول می‌کشد. در مورد «Oppenheimer»، سه ساعت طول می‌کشد.

گلفند می‌پذیرد که این فرآیند «زمان‌بر و گران» است، اما در نهایت «ارزشش را دارد».

تاکنون، این بیوگرافی تاریخی با بازی Cillian Murphy در نقش «پدر بمب اتم» J. Robert Oppenheimer، بیش از 550 میلیون دلار در گیشه جهانی به دست آورده است، که یک دستاورد باشکوه برای یک درام R-rated است که بیش از سه ساعت طول می‌کشد.

«Oppenheimer» تا زمانی که «The Equalizer 3» دنزل واشنگتن در 1 سپتامبر جای آن را بگیرد، بر قلمرو Imax مسلط خواهد بود. همچنین «Dune Part II»، که با دوربین‌های Imax فیلمبرداری شده است، اکران انحصاری Imax خود را از تاریخ 3 نوامبر آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید