اخبار بازی

انتشار فصل ۱۰ بازی Sea of Thieves به تاخیر افتاد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به تازگی استودیوی بازی سازی Rare توسعه دهنده‌ی Sea of Thieves، اعلام کرده عرضه‌ی فصل جدید این بازی با تاخیر همراه خواهد بود و بازیکن‌های باید مدت بیشتری انتظار آن را بکشند.

از زمان انتشار Sea of Thieves در سال ۲۰۱۸، این بازی به یکی از عناوین محبوب و پرطرفدار در بین گیمرها تبدیل شده و عده‌ی زیادی جذب آن شدند. استودیوی Rare با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف و فصل‌های جدید، تلاش می‌کند تا بازیکن‌های این بازی اکشن ماجراجویی را در سرورهای آن نگه دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Rare، این توسعه دهنده به چند ماه فرصت بیشتر نیاز دارد تا ساخت فصل جدید بازی Sea of Thieves را نهایی کند و آن‌را در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد. جالب است بدانید در ابتدا تیم سازنده قصد داشت فصل دهم را در ماه آگوست منتشر کند اما به نظر می‌رسد باید تا تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای تجربه‌ی آپدیتی جدید از Sea of Thieves منتظر بمانیم. این طور که تیم سازنده می‌گوید، با  دلیل این تاخیر افزایش کیفیت و تجربه‌ی بازیکنان است.

به طور معمول و متوسط، مدت زمانی که برای هر فصل از Sea of Thieves تخمین زده می‌شود سه ماه است. این طور که توسعه دهندگان بازی می‌گویند، یکی از چالش‌های تیم سازنده اضافه کردن سیستم‌های جدید به این اثر هیجان‌انگیز و ماجراجویی است. به هر حال بخش اول بسته الحاقی کراس‌اوور با  The Secret of Monkey Islandبرای پلیرهای Sea of Thieves منتشر شده و آن‌ها می‌توانند تا زمان رونمایی فصل جدید، خود را سرگرم کنند.

لازم به ذکر است که بازی Sea of Thieves هم اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌ باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس و سری اس در دسترس قرار دارد و به زودی در تاریخ ۹ اکتبر (۲۷ مهر) فصل جدید آن عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید