اخبار سینما

اکران اولین فیلم دیزنی بعد از اعتصابات، بدون حضور بازیگران!

اکران اولین فیلم دیزنی بعد از اعتصابات، بدون حضور بازیگران!
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اولین اکران فیلم «عمارت تسخیر شده» روز شنبه در دیزنی‌لند برگزار شد. از آن‌جایی که این اکران فیلم بعد از اعتصاب انجمن بازیگران رخ داد، اکران فیلم بدون حضور بازیگران آن در فرش قرمز انجام شد.

البته لازم به ذکر است که کمپانی دیزنی در نبود بازیگران فیلم جدیدش از شخصیت‌هایی چون میکی و مینی ماوس، شخصیت ملکه سفیدبرفی، کروئلا و مالیفیسنت در طول فرش قرمز استفاده کرد.

کارگردان فیلم «عمارت تسخیر شده»، «جاستین سیمین» در این باره چنین گفته است:

من احساسی دوگانه دارم، به این بازیگران و به کتی دیپولد که فیلمنامه را نوشت بسیار افتخار می‌کنم و در عین حال برای این فیلم اینجا حضور دارم. اگر آن‌ها نمی‌توانند اینجا باشند تا درباره فیلم صحبت کنند، من احساس کردم باید اینجا باشم تا برای آن صحبت کنم. غم‌انگیز است که آن‌ها اینجا نیستند، در عین حال، من کاملا از دلیل نبودن آن‌ها حمایت می‌کنم و خوشحالم که به جای آنها زنگ را به صدا در می‌آورم.

«جاستین سیمین» همچنین نگرانی خود را از ورود هوش مصنوعی به سینما ابراز کرد و علاوه بر مهم بودن آن، اعلام کرد این مسئله نیاز به برسی بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که «عمارت تسخیر شده» تنها فیلمی نیست که اکران آن بدون حضور بازیگران انجام شد، برای چندین استودیو پخش دیگر نیز اتفاقی مشابه افتاده است و از میان آن‌ها می‌توان به فیلم «اوپنهایمر» اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید