اخبار سینما

بازگشت انیمیشن گارفیلد در بهار آینده/ از حضور اسنوپ داگ تا پدر گارفیلد!

پدر گارفیلد
نویسنده : تحریریه۱۵ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تیزر جدید انیمیشن گارفیلد منتشر شده و حضور پدر گارفیلد را در این سری نشان می‌دهد. این تیزر ماجراجویی‌های جدیدی را برای این گربه دوست‌داشتنی و تنبل به تصویر می‌کشد.

انیمیشن گارفیلد که بر روی این گربه نارنجی عاشق لازانیا تمرکز دارد، دوباره راهی سینماها می‌شود. تیزر این انیمیشن در روز دوشنبه، روزی که گارفیلد از آن متنفر است، منتشر شد.

در اولین تیزر شاهد نحوه ورود گارفیلد (با صداپیشگی کریس پرت) به زندگی جان (با صدای نیکلاس هولت) بودیم. اما آخرین تیزر ملاقاتی غیرمنتظره را نشان می‌دهد: گارفیلد با پدر خود، ویک (با صدای ساموئل ال. جکسون) روبرو می‌شود.

زندگی گارفیلد در خانه با جان و اودی تقریبا عالی است تا اینکه توسط یک سگ عظیم‌الجثه ربوده می‌شود و به جایی فرستاده می‌شود که ویک در آنجا نگهداری می‌شود. ویک از گارفیلد و اودی برای نجات خود کمک می‌خواهد، گویی اصلا برایش مهم نیست که از زمانی که گارفیلد یک بچه گربه بود، در زندگی پسرش حضور نداشته است.

در این تیزر شاهد حضور یک شخصیت غافلگیرکننده دیگر نیز هستیم: اسنوپ داگ در نقش اسنوپ کت. هانا وادینگهام هم صداپیشگی شخصیت شروری را بر عهده دارد که در تیزر جدید دیده می‌شود، اما هنوز اطلاعاتی درباره این شخصیت منتشر نشده است.

انیمیشن گارفیلد توسط کلمبیا پیکچرز و آلکون انترتینمنت ساخته شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده مارک دینال و فیلمنامه آن توسط پل کاپلان و مارک تورگوو نوشته شده است.

انیمیشن گارفیلد در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید