اخبار سینما

بازگشت مهران مدیری به صدا و سیما تکذیب شد

بازگشت مهران مدیری به صدا و سیما تکذیب شد
نویسنده : تحریریه۰۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ناصر قدیر کاشانی، تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» در واکنش به شایعه‌ای مبنی بر بازگشت مهران مدیری برای ساخت یک سریال در تلویزیون، این شایعه را تکذیب کرد و بازگشت مدیری به تلویزیون را منوط به رای دادگاه شکایت صداوسیما از او دانست.

قدیر کاشانی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت:

صحت چنین شایعه‌ای امکان ندارد چرا که بر اساس شکایت مسئولان حقوقی سازمان صداوسیما، آقای مدیری باید صدها میلیارد تومان خسارت بابت عدم پخش این برنامه و تبلیغات ناشی از آن به صداوسیما بپردازد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم رای دادگاه چه خواهد شد.

وی افزود:

ادعای سازمان این است که پس از آن دیگر امکان پخش تصویر آقای مدیری از صدا و سیما وجود ندارد. در نتیجه دیگر امکان پخش سریال‌هایی که آقای مدیری در آن بازی کردند هم از صدا و سیما وجود ندارد و او باید ضرر و زیان و خسارات وارد شده را پرداخت کند.

تهیه‌کننده «دورهمی» همچنین اعلام کرد که 45 قسمت از فصل پنجم «دورهمی» آماده پخش است و تحویل صداوسیما شده، اما مسئولان تلویزیون حاضر به پخش این برنامه نیستند و معتقدند مهران مدیری باید غرامت عدم پخش این برنامه را بپردازد.

به گزارش مهر، مهران مدیری در پی شروع حوادث اجتماعی سیاسی سال گذشته با انتشار ویدیویی اعلام کرد که تمایلی به پخش «دورهمی» از تلویزیون ندارد و همین شروعی بود بر مناقشه او با صدا و سیما.

دیدگاهتان را بنویسید