اخبار تکنولوژی

بازگشت برند پورش دیزاین به دنیای گوشی‌های هوشمند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برخی از گوشی‌های فوق‌العاده پرچم‌دار شرکت هواوی در گذشته با همکاری برند پورشه دیزاین تولید می‌شدند. اما با تحریم‌های اعمالی ایالات متحده علیه هواوی، این شرکت یک زیر برند جدیدی به نام Ultimate Design را راه‌اندازی کرد.

با این حال، شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر این‌که برند پورش دیزاین مجددا وارد بازار موبایل می‌شود. گفته شده این بازگشت با همکاری شرکت آنر و سری گوشی‌های پرچم‌دار مجیک ۶ خواهد بود.براساس این گزارش، سه مدل مجیک ۶، مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ اولتیمیت عرضه خواهند شد. احتمال دارد مدل پورشه دیزاین جایگزین مدل اولتیمیت شود.

طبق گزارش‌ها طراحی جزیره دوربین مدل بزرگ‌تر سری مجیک ۶ بین دایره و مستطیل قرار خواهد داشت. با این حال، گزارش منتشرشده به زبان چینی به طور کامل واضح نیست و ممکن است به «طراحی جدید پورشه» اشاره داشته باشد. پورشه دیزاین یک استودیوی طراحی محسوب می‌شود و پیش از همکاری با هواوی چند گوشی بلک بری تولید کرده است.

با توجه به رهبری آنر در بازار گوشی‌های هوشمند چین، همکاری با پورشه دیزاین برای معرفی یک گوشی با برند این شرکت طراحی می‌تواند استراتژی مناسبی باشد. بنابراین انتظار دارم چنین محصولی را ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید