اخبار سینما

فصل دوم ارباب حلقه ها کی پخش میشود؟ 8 بازیگر جدید اضافه میشوند

فصل دوم ارباب حلقه ها کی پخش میشود؟
نویسنده : سارا محمدی۰۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با پایان یافتن 8 قسمت فصل اول سریال ارباب حلقه ها در تاریخ 14 اکتبر 2022، طرفداران دنیای فانتزی حماسی تالکین منتظر اعلام تاریخ دقیق انتشار فصل دوم سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings: The Rings of Power) هستند تا ادامه داستان را دنبال کرده و پاسخ سوالات ناتمام خود را دریافت کنند. در ادامه هر چه در مورد زمان پخش فصل دوم ارباب حلقه ها همچنین تعداد قسمت های فصل 2 و شخصیت های جدیدی که قرار است اضافه شوند می دانیم آورده شده است.

فصل دوم ارباب حلقه ها کی منتشر میشود

تولید فصل 2 در اکتبر 2022 آغاز شد، گرچه تاریخ انتشار فصل 2 سریال ارباب حلقه ها به طور قطعی اعلام نشده است اما طبق اخبار و شنیده ها و با توجه به فرآیند پیچیده تولید سریال می توان تخمین زد فصل دوم ارباب حلقه ها نیمه دوم سال 2024 پخش شود. فصل دوم پیچیدگی های بیشتری دارد و ممکن است زمان طولانی تری برای ساخت آن نیاز باشد با این حال امیدواریم تجربیات ساخت فصل اول به کمک سازندگان بیاید تا مراحل ساخت سریعتر پیش برود.

فصل 2 The Rings of Power چند قسمت است؟

فصل اول ارباب حلقه ها 8 قسمت داشت. فصل دوم نیز مانند فصل اول 8 قسمت دارد. با توجه به اعلام سازندگان سریال می توانیم انتظار ساخت 5 فصل از ارباب حلقه ها را داشته باشیم.

داستان فصل دوم سریال ارباب حلقه ها چیست؟

ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت پیش درآمدی است بر وقایع سه گانه ارباب حلقه ها که هزاران سال قبل از آن اتفاق می افتد. در سریال The Rings of Power Season 2 بینندگان شاهد تحولی در شخصیت گالادریل با بازی Morfydd Clark خواهند بود که به دنبال انتقام مرگ برادرش بود. همچنین با سفر جادوگر گندالف به سرزمین های شرقی Rhûn شاهد گسترش جغرافیای سرزمین میانه خواهیم بود.

بازیگران فصل دوم ارباب حلقه ها

در فصل دوم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» شاهد بازگشت بازیگران اصلی، از جمله مورفید کلارک در نقش گالادریل و مارکلا کاونا در نقش النور هستیم. همچنین قرار است 8 بازیگر جدید از جمله کوین الدون و استوارت بومن در نقش های نامشخصی به این سریال اضافه شوند.

در فصل 2 سم هزلدین نقش آدار را بازی می کند که پیش از این بر عهده جوزف ماول بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید