اخبار بازی

تاریخ عرضه نسخه ارلی اکسس بازی The Rogue Prince of Persia با تاخیر روبه‌رو شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

گفته می‌شود که عرضه نسخه ارلی اکسس Hades 2 باعث این تاخیر شده است و تاریخ انتشار جدیدی برای بازی The Rogue Prince of Persia اعلام شد.

بازی The Rogue Prince of Persia از استودیو Evil Empire، یک روگ‌لایت دو بعدی از زاویه دوربین side-scrolling است که توسط یوبیسافت منتشر خواهد شد. این بازی قبلا برای انتشار در تاریخ 25 اردیبهشت 1403 (14 می 2024) برنامه‌ریزی شده بود، دسترسی زودهنگام آن از اواخر این ماه شروع می‌شود و تاریخ انتشار جدید آن در تاریخ 24 اردیبهشت (13 می) اعلام خواهد شد.

گفته می‌شود دلیل این تاخیر، عرضه ناگهانی دسترسی زودهنگام Hades 2 است که در حال حاضر، در میان پرفروش‌ترین‌های استیم قرار دارد:

«با توجه به اینکه همه در حال تجربه این بازی هستند، تصمیم گرفتیم قبل از انتشار The Rogue Prince of Persia اجازه دهیم مردم به اندازی کافی با Hades 2 سرگرم شوند».

این توسعه‌دهنده اعلام کرد که چنین بازی‌هایی هر روز عرضه نمی‌شوند، عنوانی که یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2024 است:

«ما تصمیم گرفتیم این هایپ را نادیده نگیریم و بازی خودمان را با تاخیر کوتاهی عرضه کنیم. همچنین این کار به ما اجازه می‌دهد تا بهینه‌سازی بیشتری را قبل از عرضه بازی انجام دهیم. مشخص شد که داشتن زمان بیشتر برای عرضه نسخه ارلی اکسس، سطح استرس تولید‌کنندگان و کارگردان بازی ما را به میزان قابل توجهی کاهش داده است!»

نسخه ارلی اکسس بازی The Rogue Prince of Persia دسترسی به شش مرحله و دو باس را میسر می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند در این نسخه از سلاح‌های مختلف، مدال‌ها و موارد دیگر استفاده کنند. جزئیات در مورد نحوه عملکرد مدال‌ها و ویژگی‌های سلاح‌های بازی، اخیرا اعلام شده بود. این استودیو اعلام کرد دسترسی زودهنگام بازی چیزی حدود یک سال طول خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید