اخبار بازی

فروش بازی Balatro از یک میلیون واحد عبور کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

این بازی روگ‌لایک و deck-builder تحسین‌شده برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

بازی Balatro از استودیو LocalThunk، یک بازنگری جدید در بازی پوکر است که با فروش بیش از یک میلیون نسخه در ماه اول، به نقطه عطف جدیدی در میزان فروش دست یافته است. آخرین آمار اعلام‌ شده از فروش بازی Balatro بیش از 500 هزار واحد در ده روز اول عرضه آن روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی بود.

بازی Balatro توسط یک نفر توسعه داده شده است و بازیکنان را به ایجاد دست‌های پوکر کلاسیک مانند Straights، Royal Flush، Pairs، Four of a Kind و غیره سوق می‌دهد. چالش اصلی این است که بازیکنان می‌توانند کارت‌ها را برای ارائه مزایای مختلف، از افزایش ضرب گرفته تا تراشه‌های بیش‌تر، تغییر دهند. جوکرها نیز وارد بازی می‌شوند و هر کدام ضرب منحصر به فردی را ارائه می‌دهند.

همانطور که بازیکنان در راندها پیشرفت می‌کنند (معروف به Antes)، آن‌ها می‌توانند کارت‌های دیگری را پیدا کنند که امتیاز دست‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین در بازی با اشخاصی مواجه می‌شوید که از شما می‌خواهند که فقط یک دست بکشید. اگرچه این موضوع مانند یک لوپ در یک گیم‌پلی ساده است، اما بازی Balatro عمق باورنکردنی را ارائه می‌دهد. نظر کاربران استیم نسبت به این عنوان بسیار مثبت بوده و 97 درصد از 18610 بررسی ثبت‌ شده برای آن، از بازی تعریف کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید