اخبار بازی

فروش بازی The Last of Us 2 حدود 44 درصد نسبت به نسخه اول کمتر است!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آمار به‌ دست آمده از مدارک لو رفته سونی حاکی از آن است که این عنوان بیش‌از 10.3 میلیون واحد فروش داشته است. در نتیجه، فروش بازی The Last of Us 2 حدود 44 درصد کمتر از نسخه اول بوده است.

بازی The Last of Us 2 یکی از موردانتظارترین عناوین نسل هشتم بود. از همان ابتدای معرفی بازی تا روز انتشار آن، این بازی همواره با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد. تعداد کثیری از اعضای جامعه به دلیل المان‌های Woke، شروع به نفرت‌پراکنی علیه بازی کردند و این پایان ماجرا نبود. تمام داستان بازی قبل از انتشارش لو رفت که همین موضوع، حواشی حول محور نسخه دوم The Last of Us را به اوج رساند.

این حواشی تاثیر خود را نیز گذاشتند. به نظر می‌رسد فروش بازی برخلاف انتظارات، به مراتب کمتر از نسخه اول بوده است. بسیاری از طرفداران از همان زمان انتشار بازی، از داستان و روایت آن انتقاد کردند. اگر بگوییم که The Last of Us Part II یکی از عجیب‌ترین پروژه‌های تاریخ ناتی داگ است، بیراه نگفته‌ایم.

نسخه ریمستر The Last of Us بیش‌از 18.63 میلیون واحد فروش داشته که اختلاف بین فروش نسخه دوم و اول را به ۴۴ درصد می‌رساند. انتظار میرود که TLOU2: Remastered کمک شایانی به آمار فروش کلی نسخه دوم کند. اخیرا پروژه چند نفره ناتی داگ از سری The Last of Us  هم لغو شد تا با جرئت بگوییم، تا مدت‌ها از این فرنچایز چیزی نخواهیم شنید. ناتی داگ همچنین اعلام کرده است که روی چند آی‌پی جدید کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید