اخبار سینما

آیا فصل 2 افعی تهران ساخته می شود؟ واقعیت ماجرا

آیا فصل 2 افعی تهران ساخته می شود؟
نویسنده : ساناز محمدی۲۰ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هفته گذشته آخرین قسمت از سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم پخش شد و این سریال هم به پایان رسید. برخلاف بسیاری از سریال ها، این فیلم پایان خوب و قابل قبولی برای مخاطبان داشت اما سوالی که برای طرفداران این سریال وجود دارد این است که آیا فصل 2 افعی تهران ساخته می شود؟ همراه مگ تک باشید تا توضیحاتی در این خصوص ارائه دهیم.

فصل دوم افعی تهران

به نظر می‌ رسد که احتمال ساخت فصل دوم سریال افعی تهران وجود دارد اما هنوز قطعی نیست. جواد فرحانی، تهیه‌ کننده این سریال، اشاره کرده که این سریال ظرفیت لازم برای ساخت فصل دوم را دارد و به استقبال مخاطبان نیز اشاره کرده است. اما از سوی دیگر، به دلیل شکایات متعدد و ممیزی‌ های شدید، احتمال ساخت فصل دوم کاهش یافته است.

جواد فرحانی، تهیه‌ کننده سریال افعی تهران ضمن اشاره به موفقیت افعی تهران در شبکه نمایش خانگی و تاکید بر اینکه در این سریال قصد توهین یا حمله به قشر و گروه خاصی وجود نداشته، گفت: ساخت فصل دو سریال ها در کشور ما کار دشواری است و معمولا در فصل های بعدی از جذابیت داستان کم می شود.

او در ادامه گفت در مورد ساخت فصل دوم افعی تهران برنامه ریزی انجام نشده، اما این سریال یکی از آثار موفق بوده و استقبالی فراتر از حد تصور را با خود بهمراه داشته است.

باید دید عوامل این سریال به پایان گرفتن داستان سریال افعی تهران در 1 فصل 14 قسمتی بسنده می کنند یا با توجه به استقبال مخاطب، داستان را تا فصل دوم ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید