اخبار

فصل دوم مسابقه تلویزیونی برد برد / مجری جدید کیست؟

فصل دوم مسابقه تلویزیونی برد برد / مجری جدید کیست؟
نویسنده : ساناز محمدی۲۰ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بُرد بُرد از جمله برنامه های تلویزیونی به شکل مسابقه است که با پخش از شبکه آی فیلم مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و افراد مختلفی با طرح سوال و با هدف کسب جایزه مسابقه برد برد در این برنامه شرکت کردند. در حال حاضر خبر پخش فصل دوم مسابقه برد برد به گوش می رسد، برای اینکه بدانید فصل دوم مسابقه تلویزیونی برد برد کی پخش میشود و مجری جدید کیست، همراه مگ تک باشید.

فصل دوم مسابقه تلویزیونی برد برد

اسم مجری برنامه برد برد در فصل اول امیر الهامی بود که در قالب 50 قسمت پخش شد و روند برنامه اینگونه بود که داوطلبان با ورود به سایت مسابقه برد برد شبکه آی فیلم، وارد کردن اطلاعات و دریافت کد، سوالاتی را مطرح و ثبت می کردند.

هر قسمت با حضور 4 شرکت کننده برگزار و از هر فرد 5 سوال سخت، 5 سوال متوسط و 5 سوال آسان پرسیده می شد. درصورت پاسخگویی به همه سوال ها، مبلغ 50 میلیون تومان به شخص برنده تعلق می گرفت، اما در صورت عدم پاسخگویی به یک یا چند سوال، جایزه بین شرکت کننده و طراح سوال تقسیم می شد.

در یکی از بخش های مسابقه، یکی از باغ های تهران به عنوان جایزه مسابقه برد برد به برنده پیشنهاد شده است.

تاریخ شروع مسابقه برد برد فصل 2

فصل 2 مسابقه برد برد به کارگردانی مسعود عسگری و تهیه کنندگی محسن کرمی در حال ضبط است و برای نوروز 1403 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. مجری فصل 2 مسابقه برد برد امیرحسین مدرس است.

در فصل دوم برد برد مانند فصل یک، هم شرکت کنندگان داخل استودیو و مخاطبان داخل منزل، می توانند با طرح سوال بدون هیچ محدودیتی، در کسب جوایز به رقابت بپردازند.

بعد از بررسی سوال ها توسط عوامل مسابقه و تقسیم سوالات مطرح شده به سه دسته آسان، متوسط و سخت، در بخش های مختلف برنامه از این سوالات استفاده می شود و در صورت عدم پاسخگویی شرکت کننده ها، نصف جایزه مورد نظر به برندگان طرح سوال مسابقه برد برد تعلق می گیرد.

از جمله تغییرات فصل جدید مسابقه برد برد ifilm، اضافه شدن آیتمی به نام (کافه برد برد) است که در هر قسمت یک کتاب و نویسنده آن معرفی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید