اخبار بازی

ساخت دنباله Sunset Overdrive متوقف شده است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انحصاری پر حاشیه Xbox فاصله زیادی با دریافت نسخه دوم نداشته، اما این اتفاق هیچوقت رخ نداد!

به گزارش مگ تک، Sunset Overdrive از آن بازی‌های همه‌گیر و موفقیت‌آمیز مثل دیگر ساخته‌های Insomniac Games از جمله Spider-Man نبود و نظرات متفاوتی در مورد آن وجود دارد که از این اثر یک نقطه سیاه در کارنامه سازنده‌ش می‌سازد. با این حال، بازی طرفداران مخصوص به خودش را داشته و دارد که حتی با گذشت تقریبا یک دهه از ساخت اولین نسخه، همچنان امیدوارند که دنباله این اثر منتشر شود. اینطور که به نظر می‌رسد، قسمت دوم این بازی واقعا زمانی در دست توسعه قرار داشته است.

این خبر از طریق هک شدن اسناد استودیوی Insomniac Games توسط هکرها و به وسیله یک کاربر در Reddit منتشر شده است.

بنا به گفته‌ها، بازی Sunset Overdrive 2 در سال 2015 در دست تولید قرار داشته، ظاهرا جلو بردن مراحل پیش‌تولید نسخه سوم همزمان با توسعه Sunset Overdrive 2 در سال 2016 در حال انجام گرفتن بوده است. می‌توان فرض کرد که این پروژه‌ها با تمرکز Insomniac Games روی سری Spider-Man متوقف شدند، چرا که اشاره‌ای به این بازی ابرقهرمانی نشده است.

از طریق داده‌های به دست آمده، مشخص شد که Sunset Overdrive هیچ موفقیت مالی ثبت نکرده و با فروش 1.9 میلیون نسخه‌ای، تنها 567 دلار سودآوری برای ناشر و توسعه‌دهنده به ارمغان آورد! وقتی این اعداد و ارقام را کنار یکدیگر بگذاریم، عدم تولید یک دنباله هم توجیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید