اخبار بازی

از دنباله بازی ترسناک Dollhouse رونمایی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Dollhouse: Behind the Broken Mirror یک بازی ترسناک جدید است که در سال 2024 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

استودیو Creazn و کمپانی SOEDESCO، دنباله‌ای را برای بازی ترسناک Dollhouse که در سال  2019منتشر شده بود، معرفی کردند. این بازی با نام Dollhouse: Behind the Broken Mirror، روایت و همراهانی کاملا جدید خواهد داشت.

بازی Dollhouse: Behind the Broken Mirror بازیکنان را در ذهن شکسته خواننده مشهور، الیزا د مور (Eliza de Moor) قرار می‌دهد. الیزا اکنون در هزارتوی ساخته شده از خاطرات فراموش شده خود گیر افتاده است و چاره‌ای جز استفاده از طب تجربی دکتر استرن ندارد.

به عنوان الیزا، بازیکنان می‌توانند دو دنیای متفاوت را کشف کنند که شامل یک واقعیت و یک دنیای عجیب و وحشتناک در پشت یک آینه شکسته می‌شود. همانطور که الیزا راه خود را در این سفر دلخراش پیش می‌برد، با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود؛ مثلا تعداد انبوهی از عروسک‌های وحشتناک که حرکات او را تماشا می‌کنند یا پازل‌هایی که در سراسر دنیای بازی پراکنده شده‌اند.

بازی Dollhouse: Behind the Broken Mirror برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در حالی که هنوز روز انتشار آن به طور دقیق مشخص نیست، اما قرار است در اواخر سال 2024 منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید