اخبار بازی

دنباله بازی Tokyo Xanadu، پروژه جدید استودیو Nihon Falcom، معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دنباله بازی Tokyo Xanadu دارای یک محیط کاملا جدید با سیستم‌های مدرن است که از پایه، مجددا ساخته شده‌اند. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی، در حال حاضر مشخص نیست.

کمپانی Nihon Falcom، سازنده بازی‌های Ys و The Legend of Heroes، از ساخت دنباله بازی اکشن Tokyo Xanadu (که در سال 2015 منتشر شد) خبر داده است. دنباله بازی Tokyo Xanadu که هنوز نام نهایی آن مشخص نیست، تاریخ انتشار یا پلتفرم مقصدی ندارد؛ با این حال، اولین تیزر آن منتشر شده است.

داستان این بازی در شهر کیوتو جریان دارد و در رابطه با نوجوانانی است که در قلمرو زانادو، به اکتشاف می‌پردازند. اگرچه داستان این بازی در همان دنیای قبلی جریان دارد، اما ساختار آن کاملا جدید است. همچنین اگر ابهامی وجود دارد، باید بگوییم که این پروژه، یک عنوان کاملا جدید است و تمام مکانیک‌های بازی از ابتدا توسعه یافته‌اند.

جزئیات بیش‌تری از دنباله بازی Tokyo Xanadu ارائه نشده است، اما احتمالا از موتور جدید Falcom استفاده می‌کند که در بازی The Legend of Heroes: Kuro no Kiseki (در ماه جولای امسال با نام Trails through Daybreak عرضه می‌شود) استفاده شده است.

منتظر به‌روزرسانی‌های بیش‌تر در آینده باشید. نسخه اول بازی Tokyo Xanadu، روی پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و پورت کنسول نینتندو سوییچ نیز در ماه ژوئن عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید