اخبار بازی

تاریخ شروع پیش دانلود بازی Baldur’s Gate 3 روی پلی استیشن 5 اعلام شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه Digital Deluxe Editon بازی Baldur’s Gate 3 به زودی برای پیش دانلود روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت؛ در حالی که پیش دانلود نسخه استاندارد در تاریخ 13 شهریور 1402 (4 سپتامبر 2023) آغاز می‌شود.

استودیو لاریان (Larian) در خصوص این خبر اعلام کرده است که بازیکنان پلی استیشن 5 می‌توانند در تاریخ 9 شهریور 1402 (31 آگوست 2023)، بازی نقش آفرینی Baldur’s Gate 3 را دانلود کنند. پیش دانلود بازی فقط برای کسانی در دسترس است که نسخه Digital Deluxe را پیش خرید کرده باشند. افرادی که نسخه استاندارد بازی را پیش‌ خرید کرده‌اند، می‌توانند از 13 شهریور دانلود آن را آغاز کنند. با پیش‌ خرید نسخه Digital Deluxe، بازیکنان از تاریخ 11 شهریور (2 سپتامبر) به بازی دسترسی زودهنگام خواهند داشت، در حالی قفل بازی در تاریخ 15 شهریور (6 سپتامبر) برای خریداران نسخه استاندارد باز خواهد شد.

در حالی که Baldur’s Gate 3 بهبودهای بسیار زیادی برای نسخه PC دریافت می‌کند، استودیو اعلام کرده است که نسخه پلی استیشن 5 نیز در روز عرضه از تمام این بهبودها بهره‌مند خواهد بود. موفقیت Baldur’s Gate 3 در رایانه‌های شخصی هایپ بازی برای انتشار روی پلی استیشن 5 را نیز افزایش داد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این بازی در اوایل ماه جاری به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پیش‌ فروش‌ شده روی پلی استیشن 5 تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید