اخبار بازی

تاریخ شروع تست کراس‌‎پلی بازی Killer Instinct اعلام شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیکنان بازی Killer Instinct در استیم می‌توانند با بازیکنان ایکس‌باکس و ویندوز در Ranked Play رقابت کنند، اگرچه لیدربورد‌ها جدا خواهند بود.

استودیوی Iron Galaxy در نوامبر گذشته Killer Instinct Anniversary Edition را منتشر کرد، اما هنوز هم برای طرفداران به‌روزرسانی‌هایی آماده شده است و شامل Ranked Crossplay بین کاربران رایانه‌های شخصی در استیم، ایکس‌باکس و ویندوز می‌شود. در یک پست جدید، تاریخ شروع تست کراس‌پلی بازی Killer Instinct اعلام شد.

تست Ranked Crossplay در تاریخ  20 بهمن 1402 (9 فوریه 2024) شروع می‌شود. برخی نکات مهم شامل جدا شدن لیدربوردها در هر دو پلتفرم است که به عنوان یک رکن ضروری برای پیاده کردن ویژگی Ranked Crossplay توصیف شده است. شرکت سازنده اعلام کرده است:

«اگر یک بازیکن استیم در برابر یک بازیکن ایکس‌باکس برنده شود، بازیکن استیم در  لیدربورد استیم امتیاز کسب خواهد کرد، در حالی که بازیکن ایکس باکس در لیدربورد ایکس باکس امتیاز از دست خواهد داد. عملکرد مسدود کردن کراس پلی در Ranked نیز نادیده گرفته می‌شود، اگرچه روی حالت‌های دیگر تاثیری نخواهد داشت. بازیکنان همچنین می‌توانند به صورت 60 فریم به تجربه بازی بپردازند».

درباره زمان عرضه این ویژگی، Iron Galaxy خاطرنشان کرد که تست‌های Crossplay Ranked تعیین می‌کند که اضافه کردن این ویژگی در به‌روزرسانی‌های آینده، بستگی به ارزیابی نتایج و بازخورد بازیکنان دارد؛ بنابراین بازیکنان تشویق می‌شوند تا افکار خود را به اشتراک بگذارند و سازندگان هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند تا آن را به بهترین تجربه ممکن تبدیل کنند.

منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر از Ranked Crossplay در ماه‌های آینده باشید. بازی Killer Instinct برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و ایکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید