اخبار بازی

تاریخ شروع فصل نهم بازی Overwatch 2 مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تریلر فصل بعدی بازی Overwatch 2 در تاریخ 7 فوریه به نمایش می‌آید و احتمالا تغییراتی که در Competitive Play ایجاد می‌شود را نشان خواهد داد.

فصل نهم بازی Overwatch 2 از بلیزارد اینترتینمنت با نام Champions در تاریخ 24 بهمن 1402 (13 فوریه 2024) آغاز خواهد شد. یک تریلر جدید از بازی در تاریخ 18 بهمن (7 فوریه) به نمایش درخواهد آمد و با استناد به تصویر کوچک منتشر شده، به نظر می‌رسد که سازنده تغییراتی را در Competitive Play اعمال خواهد کرد.

فصل 9 چندین تغییر مختصر دیگر خواهد داشت، از جمله تانک‌ها و فروشندگان که نسخه‌ای از پشتیبانی‌های غیرفعال را دریافت می‌کنند. بازی در فصل جدید به قهرمانان دیگر اجازه می‌دهد تا سلامتی خود را بازیابی کنند، البته با سرعت کمتر. این تغییر نه تنها بازیکنان بیشتری را به تجربه بازی ترغیب می‌کند، بلکه فشار جامعه بازیکنان فعال را از روی سازندگان برمی‌دارد.

اینکه چگونه می‌توان این تغییر را روی شخصیت‌هایی مانند Genji و Tracer اعمال کرد، باید دید. منتظر جزئیات بیشتر در مورد محتوا و تغییرات فصل 9 باشید.

بازی Overwatch 2 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، PC و نینتندو سوییچ در دسترس است و تا الان بیش از 50 میلیون کاربر آن را تجربه کرده‌اند. امسال یک حالت PvP جدید به نام Clash به همراه بازسازی هانامورا برای بازی عرضه خواهد شد. Venture و Space Ranger نیز در فصل‌های 10 و 12 به فهرست بازی اضافه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید