اخبار سینما

شروع تولید فصل چهارم سریال Emily in Paris بعد از اعتصابات

شروع تولید فصل چهارم سریال Emily in Paris بعد از اعتصابات
نویسنده : تحریریه۳۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ستاره سریال کمدی محبوب نتفلیکس «Emily in Paris»، لیلی کالینز، امروز در اینستاگرام تایید کرد که بازیگران این سریال در پاریس جمع شده‌اند تا تولید فصل ۴ را که به دلیل اعتصاب به تعویق افتاده بود، آغاز کنند.

کالینز با قرار دادن عکسی از خود در کنار فیلمنامه قسمت ۴۰۱، مدل موی خود را نشان داد که به فصل‌های اول تا دوم باز می‌گردد. در قسمت ۳۰۱، امیلی به طور معروف موهای خود را برای آنچه که BFF Mindy (Ashley Park) آن را «ترما بانگ» نامید، کوتاه کرد. امیلی کل فصل را با این مدل مو گذراند.

در پست خود، کالینز به تاخیر طولانی مدت فصل ۴ اشاره کرد که قرار بود فیلمبرداری آن تابستان گذشته آغاز شود اما به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اتحادیه بازیگران سینما و تلویزیون آمریکا (SAG-AFTRA) به ژانویه موکول شد.

Emily in Paris داستان شخصیت اصلی کالینز، یک مدیر بازاریابی جاه طلب از شیکاگو را دنبال می‌کند که پس از گرفتن شغل رویایی خود در پاریس به آنجا می‌رود. فصل ۴ در حال شکل‌گیری یک فصل بزرگ برای Mindy است که راهی Eurovision است.

Philippine Leroy-Beaulieu، Lucas Bravo، Samuel Arnold، Bruno Gouery، Camille Razat و William Abadie از دیگر بازیگران این سریال محبوب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید