اخبار سینما

داستان فیلم سه کام حبس چیست + معرفی بازیگران

داستان فیلم سه کام حبس چیست
نویسنده : ساناز محمدی۲۴ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

احتمالا تیزر فیلم سه کام حبس با بازی پریناز ایزدیار و محسن تنابنده را دیده باشید. زن و شوهری جوان که به نظر می رسد زندگی عاشقانه ای دارند و در بخش هایی حضور یک زن با بازی سمیرا حسن پور ذهنیت مخاطب را به این سمت می برد که احتمالا داستان فیلم در مورد خیانت باشد، اما داستان فیلم سه کام حبس چیست. همراه مگ تک باشید تا بدانید سه کام حبس در مورد چیه.

داستان سه کام حبس چیه

خلاصه داستان فیلم سه کام حبس در مورد زن و شوهر جوانی به نام نسیم و مجتبی است که زندگی ساده ولی با صفایی دارند. داستان فیلم از جایی شروع می شود که مجتبی تصادف می کند و در این حین، همسرش نسیم متوجه می شود که مجتبی مدت هاست بیکار شده و به فروش مواد مخدر روی آورده است. نسیم برای نجات زندگی مشترکشان مجبور می شود کارهایی را برخلاف میل باطنی اش انجام دهد و … .

فیلم سینمایی سه کام حبس به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور، نامزد دریافت چهار جایزه در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجرشد و دو ماهی می شود که به اکران عمومی درآمده است.

در ابتدای فیلم زندگی ساده و عاشقانه مجتبی و نسیم را می بینیم اما کم کم وارد فضایی وحشتناک می شویم که چهره اعتیاد را نشان می دهد.

سه کام حبس محتوایی درام و اجتماعی دارد و تماشاگر را خسته نمی کند.

بازیگران فیلم سه کام حبس

در ادامه به معرفی بازیگران فیلم سینمایی سه کام حبس می پردازیم:

پریناز ایزدیار در نقش نسیم

پریناز ایزدیار در سه کام حبس

محسن تنابنده در نقش مجتبی

محسن تنابنده در سه کام حبس

سمیرا حسن پور در نقش فریبا

سمیرا حسن پور در سه کام حبس

متین ستوده، مریم بوبانی، یدالله شادمانی، محمد اشکان فر، محمود نظرعلیان و علیرضا مهران از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین بخوانید:

فیلم عروسی مردم کی اکران میشود؟

دیدگاهتان را بنویسید