اخبار سینما

داستان فیلم عادت نمی کنیم + نقد و بررسی و اسامی بازیگران

داستان فیلم عادت نمی کنیم
نویسنده : ساناز محمدی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

عادت نمی کنیم کاری از ابراهیم ابراهیمیان با بازی محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی فیلمی در ژانر درام و رازآلود است که در سال 1394 ساخته شد، خرداد 1395 در سینماهای کشور به اکران درآمد و حالا بصورت پخش آنلاین از فیلیمو در دسترس می باشد. احتمالا چیزی که در پوستر این فیلم نظر شما را جلب می کند، نوع نوشتار اسم فیلم بصورت (آااادت نمی کنیم) می باشد که قطعا مفهوم خاصی در آن نهفته است. پیشنهاد می کنم قبل از دانلود فیلم عادت نمی کنیم و یا تماشای آنلاین، در این مقاله همراه مگ تک باشید تا داستان فیلم عادت نمی کنیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

خلاصه داستان فیلم عادت نمی کنیم

فیلم سینمایی عادت نمی کنیم با مضمون خیانت، قضاوت، بی مسئولیتی، در مورد زندگی استاد دانشگاه معروف و شناخته شده ای به نام احمدرضا است که همسرش به ارتباط او با یکی از دانشجوهایش مشکوک شده، این شک و تردید تا جایی پیش می رود که زندگی او را مختل می کند… .

عادت نمی کنیم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دور جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده بود و با موضوعی ساده اما جسورانه، تلنگری در مورد قضاوت های نابجا و سرک کشیدن در زندگی دیگران است که با بازی عالی هدیه تهرانی و فروتن بخوبی مخاطب را با خود همراه می کند.

هدیه تهرانی در نقش سیما زنی خانه دار است که دچار روزمرگی در خانه و تربیت فرزندان شده و با وجود اطلاع از کارهای مخفیانه همسرش، سعی در گناهکار نشان دادن فرد دیگری دارد… .

سوء تفاهم و دروغ مضمون اصلی این فیلم سینمایی است و آخر داستان فیلم عادت نمی کنیم فاجعه ای غیر قابل پیش بینی رخ می دهد که ناشی از بدگمانی وسوظن می باشد، چیزی که همواره تکرار خواهد شد.

فیلم عادت نمی کنیم هدیه تهرانی

نقد فیلم عادت نمی کنیم

می توان عادت نمی کنیم را یک فیلم متوسط دانست که شروع خوبی دارد و به شکلی جذاب و روان هدایت می شود.

نوع نوشتار اسم فیلم عادت نمی کنیم با آی کلاه دار مکرر (آآآدت نمی کنیم) به الفبای زندگی اشاره دارد و اعتراضی است به رفتارها و صفات زشت اخلاقی که می تواند حتی خانواده های تحصیل کرده را درگیر کند و باعث فاجعه آفرینی شود.

مدت زمان فیلم عادت نمیکنیم 105 دقیقه (1 ساعت و 32 دقیقه) می باشد.

بازیگران فیلم سینمایی عادت نمی کنیم

محمدرضا فروتندر نقش احمدرضا مقدم
هدیه تهرانیسیما
حمیدرضا آذرنگ منصور
ساره بیاتمهتاب
پانته‌ آ پناهی‌ هاثمر
حدیث میرامینی فرنوش خیرخواه
شیرین یزدان‌ بخش مادر احمدرضا
نقی سیف‌ جمالیپدر فرنوش
کیمیا حسینیترگل

دیدگاهتان را بنویسید